در حال خواندن
اپراتور‌ها اخطار رگولاتوری را جدی بگیرند
1

در صورتی که تخلفات یک اپراتور عمده باشد، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مجاز است، زمان پروانه اپراتور را کاهش داده و یا حتی آن را لغو کند.
نود آی سی تی – حسن رضوانی،معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان این مطلب گفت: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در صورت مشاهده تخلفات از سوی اپراتور‌ها، اخطارهای لازم را می‌دهد؛ اما اگر پس از گذشت شش ماه، رسیدگی لازم از سوی اپراتور انجام نشود، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می‌تواند از ابزار‌های دیگری بهره ببرد.
وی ادامه داد: این فرصت شش ماهه، مهلت عادلانه‌ای است که رگولاتوری در اختیار اپراتورها قرار می دهد تا وضعیت خود را بهبود بخشیده و به تخلفاتشان رسیدگی کنند.
رضوانی با بیان اینکه سازمان تنظیم مقررات در نظارت‌های خود کوتاهی نمی‌کند گفت: جز برنامه‌های امسال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات‌رادیویی، پیاده‌سازی سامانه هوشمند نظارت بر عملکرد اپراتورهای ارتباطی و‌فناوری اطلاعاتی در کشور است.
معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات ارتباطات بیان کرد: مطابق برنامه پنجم توسعه کشور یکی از برنامه‌های سازمان تنظیم مقررات ارتباطات، تحقق نظارت و ارایه خدمات الکترونیکی است.
وی افزود: برهمین اساس و تاکنون اقدام‌های موثری در بخش نظارت، به منظور ایجاد زیربناهای مناسب و توانمند برای تحقق اهداف پیش‌بینی شده صورت گرفته که از جمله آنها می توان به مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات در این حوزه اشاره کرد.
به گزارش تلنا،‌ وی نظارت آنلاین، تسریع در انجام امور، اطلاع‌رسانی و سرویس‌دهی به موقع به مشتریان اپرتورها را از اهداف الکترونیکی شدن نظارت بر فعالیت اپراتورها دانست و بیان کرد: برای این منظور و براساس تصویب کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات‌ رادیویی کلیه اپراتورهای ارتباطی و فناوری اطلاعاتی باید امکان اتصال به شبکه را برای نظارت بر پارامترهایی که در پروانه‌ها لحاظ شده، فراهم کنند.

درباره نویسنده
عبدالله افتاده
  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۲۶ در ۰۸:۰۰

    رگولاتوری به کدام اپراتور تا به حال اخطار داده است؟
    آیا اونمیداند شرکتی مثل مبین نت چه بلایی سر مشترکین می آورد. لابد از سرویسهای وایمکس مبین نت استفاده نمیکنند که به این همه گله مندی کاربران اینترنت مثلا پرسرعت توجهی ندارند.
    بابا مردیم از بس قطعی اینترنت داریم. بابا مردیم از بس پشت خط مرکز تماس مبین نت ماندیم. بابا مردیم از بس تذکر دادید. لطفا دیگه تذکرندید.

ارسال یک نظر