در حال خواندن
اپراتورهای وایمکس از شهریورمی توانند سرویس WIFI برون ساختمانی بدهند
0

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در قالب “اصول حاکم بر تغییرات پروانه اپراتورهای وایمکس” نحوه ارتقاء پروانه فعالیت این اپراتورها را تصویب کرد.
نود آی سی تی – علی‌اصغر عمیدیان با اعلام خبر فوق گفت: براساس این مصوبه رگولاتوری می‌تواند نسبت به ارتقاء پروانه اپراتورهای متقاضی این پروانه‌ها به فناوری‌های بالاتر از قبیل TD-LTE اقدام کند.دبیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات افزود: تمامی اپراتورهای وایمکس با تائید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی می‌توانند پس از پایان دوره حفاظت اپراتور سوم تلفن‌همراه (رایتل) با استفاده از فناوری WiFi به صورت برون ساختمانی (outdoor) به مشترکین خود، خدمات ارائه کنند.وی عنوان کرد: همچنین در مصوبه کمیسیون تعهدات پوششی و کیفیت خدمات شرکت ارتباطات مبین نت افزایش یافت و به این شرکت اجازه داده شد که با توجه به شرایط بازار در شهرهائی که متقاضی کافی وجود ندارد حضور نداشته باشد.​عمیدیان افزود: براساس مصوبه کمیسیون، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی می‌تواند به اپراتورهای وایمکس متقاضی برای استانهائی که در آن حضور ندارند با شرایط مزایده قبلی اجازه فعالیت بدهد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر