در حال خواندن
اولین همایش روز جهانی رسانه‌های اجتماعی با رویکردی نوین برگزار شد
0

صبح امروز نخستین همایش روز جهانی رسانه‌های اجتماعی همزمان با روز جهانی رسانه‌های اجتماعی در دنیا، در پژوهشگاه فرهنگ هنر و معماری جهاد دانشگاهی برگزار شد.
نود آی سی تی – در ابتدای این همایش جواد افتاده، دبیر اجرایی همایش روز رسانه‌های اجتماعی گفت: امروز همزمان با روز جهانی رسانه‌های اجتماعی گردهمایی آنلاین کاربران در وب سایت live.socialmediaday.ir برگزار می‌شود و کاربران می‌توانند به صورت آنلاین در همایش روز رسانه‌های اجتماعی شرکت داشته باشند و محتوای این همایش را در قالب وبلاگ نویسی آنلاین، عکاسی آنلاین و رادیو آنلاین به صورت لحظه‌ای دریافت کنند.
او ادامه داد: علاوه بر این‌ها اپلیکیشن همایش در دو نسخه تهیه شده است که در آنها قابلیت وبلاگ نویسی آنلاین، عکاسی آنلاین و رادیو آنلاین روز همایش فراهم است.
افتاده با بیان اینکه کاربران به عنوان حامیان مردمی در این همایش مشارکت دارند، افزود: فایل پاورپوینت سخنرانان این همایش همزمان در این سایت بارگذاری می‌شود و کاربران آنلاین می‌توانند سوالات خود را از سخنران بپرسند و سخنران در سالن همایش به آنها پاسخ گو باشد.
وی با اشاره به اینکه در رسانه‌های اجتماعی این «اجتماع» است که محور و موتور محرک آنهاست، گفت: بنابراین ما باید دو نوع مخاطب اصلی یعنی مخاطب آنلاین و آفلاین را پوشش دهیم. به عبارتی گردهمایی روز رسانه‌های اجتماعی به صورت آفلاین و آنلاین برگزار می‌شود و امیدواریم این همایش حرکتی جدید برای برگزاری همایش ها با رویکرد اجتماعی باشد.

درباره نویسنده
عبدالله افتاده

ارسال یک نظر