در حال خواندن
اولین شعبه از فروشگاه‌های زنجیره‌ای شرکت مخابرات ایران افتتاح شد
0

اولین فروشگاه زنجیره‌ای شرکت مخابرات ایران با همکاری شرکت خدمات اول TCT، شرکت مخابرات ایران و شرکت مخابرات استان تهران افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
نود آی سی تی – ناصر قدیر کاشانی، مدیرعامل شرکت خدمات اول TCT در مراسم افتتاح این فروشگاه گفت: مطابق با استانداردهای روز دنیا و با نظارت مشاوران خارجی شرکت مخابرات ایران طراحی و به بهره برداری رسیده است.
وی افزود:‌ در این فروشگاه تمامی خدمات شرکت مخابرات ایران اعم از خدمات تلفن ثابت، خدمات همراه اول، خدمات شرکت‌های زیر مجموعه شرکت مخابرات ایران، فروش سیم‌کارت، کارت شارژ، گوشی موبایل، لپ تاپ، مودم و تمام تکنولوژی‌های ارتباطی ارایه می‌شود.
وی بیان کرد: به منظور پاسخگویی بهتر به مشتریان، برای پرسنل این فروشگاه‌ها آموزش‌های لازم در خصوص مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع ارایه شده است و برای سهولت دسترسی متقاضیان به خدمات مورد نیاز ساعت کار این فروشگاه از ۸ صبح تا ۸ شب تعیین شده است.
وی افزود: ‌با هماهنگی‌هایی که در هیات مدیره شرکت مخابرات ایران انجام شده به زودی حدود ۷۰ فروشگاه در تهران راه‌اندازی خواهد شد و برنامه توسعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای شرکت مخابرات ایران به تمام کشور تسری خواهد یافت.
کاشانی در خصوص دفاتر موازی که همراه اول نیز در حال راه‌اندازی آن است گفت: هماهنگی لازم در این بخش وجود دارد و قرار است تمامی خدمات تلفن همراه در این فروشگاه‌ها و بلعکس خدمات تلفن ثابت در فروشگاه‌های همراه اول به صورت یکپارچه ارایه شود.
مدیرعامل شرکت خدمات اول TCT در خصوص فروش تجهیزات شرکت اسوس و سایر شرکت‌ها در این فروشگاه‌ها افزود: هیچ انحصاری در اختیار هیچ برندی نیست و هر شرکتی که بتواند محصولات برتر جهانی را با قیمت مناسب در این فروشگاه‌ها در اختیار مشترکان مخابرات قرار دهد ما از همکاری با آن استقبال می‌کنیم
در این مراسم اعضاء هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، مدیران همراه اول، شرکت ارتباطات ثابت (FCI)، شرکت مخابرات استان تهران و شرکت خدمات اول  TCT حضور داشتند.
گفتنی است، فروشگاه نمونه جماران به نشانی خیابان پاسداران ، پایین تر از پارک نیاوران ، نبش خیابان اقدسیه ، همه روزه از ساعت ۸ صبح لغایت ۲۰ به مشترکین و متقاضیان خدمت رسانی می نماید.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر