در حال خواندن
اوراق تبعی سهام «همراه» در بورس عرضه شد
0

اطلاعیه عرضه اوراق اختیار فروش تبعی سهام شرکت ارتباطات سیار ایران منتشر شد.
نود آی سی تی – به منظور پوشش ریسک و حمایت از سرمایه گذاران، از هفتم تیرماه، عرضه اوراق اختیار فروش تبعی سهام شرکت ارتباطات سیار ایران در بورس اوراق بهادار آغاز شد.نماد معاملاتی این اوراق، همراه۳۱۰، قیمت اعمال ۳۱ هزار و ۹۸۵ ریال و تاریخ اعمال سوم دی ماه است.دوره معاملاتی از هفتم تیرماه تا اول دی ماه است و سقف خرید هم ۲۰ هزار اختیار فروش برای هر کد معاملاتی اعلام شده است.در صورت خرید بیش از این تعداد، مازاد آن در تعهد عرضه کننده نیست.حداقل حجم عرضه روزانه پانصد هزار اختیار فروش تا زمان اتمام کل حجم عرضه است که ۱۰ میلیون اختیار فروش اعلام شده است.شرکت مهر اقتصاد مبین، عرضه کننده این اوراق و کارگزاری آبان، کارگزار عرضه کننده آن است.این
اوراق، معاملات ثانویه ندارد و خریداران حق فروش مجدد این اوراق را
ندارند. ساعت معاملات هم ۹ تا ۱۳ بوده و فقط عرضه کننده مجاز به فروش است.کارمزد کارگزاران خریدار و فروشنده هر کدام ۰.۴ درصد و از حق نظارت سازمان و سایر هزینه های معاملات معاف است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر