در حال خواندن
انتشار تصاویر جدیدی از فبلت Mi Max پیش از معرفی رسمی توسط مدیر عامل شیائومی
0

تا معرفی رسمی بزرگترین فبلت شیائومی به نام «Mi Max» زمان زیادی باقی نمانده و در این بین، حتی سازمان رگولاتوری چین موسوم به TENAA نیز مشخصات این تلفن همراه را تایید و منتشر نموده است. پیش از این آقای «لی جون» (Lei Jun) مدیر عامل شرکت یاد شده چند تصویر از این تلفن همراه به انتشار رسانده بود ولی امروز سه تصویر جدید در وب سایت Weibo منتشر کرد که Mi Max را به شکل کاملا واضح به نمایش می کشند.

نود فناوری – فبلت مورد نظر دارای یک نمایشگر ۶.۴۴ اینچی با رزولوشن Full HD است در حالی که شیائومی چیپست مجتمع اسنپدراگون ۶۵۰ را برای آن برگزیده؛ چیپستی که دارای یک پردازنده ۶ هسته ای با فرکانس کاری ۱.۴ گیگاهرتز به همراه پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۱۰ است. تا اینجای کار گفته می شود که شیائومی موبایل مورد نظر را در دو نمونه ارائه خواهد داد. نمونه اول دارای ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۲ گیگابایت حافظه رم است در حالی که نسخه ۳۲ گیگابایتی، به ۳ گیگابایت حافظه رم مجهز شده است.سازنده چینی این فبلت، تصمیم دارد از دو سنسور دوربین ۵ و ۱۶ مگاپیکسلی در دستگاه مذکور بهره گیرد در حالی که سنسور اثر انگشت نیز اندکی پایین تر از ماژول دوربین اصلی در پشت دستگاه جای خواهد گرفت.باتری شیائومی Mi Max دارای ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپری است و سازنده، اندروید ۶.۰.۱ را به شکل پیش فرض در آن جای داده که البته با رابط کاربری MIUI 8 مزین شده که حالتی iOS-مانند به اندروید گوگل می دهد.نکته جالب، مانند همیشه قیمت دستگاه است؛ البته هنوز این بخش به شکل رسمی تایید نشده ولی در حال حاضر گفته می شود که شیائومی تصمیم دارد این موبایل را با قیمت ۲۰۰ دلار به فروش برساند. یکی از دلایل قیمت پایین شیائومی Mi Max را می توان قیمت مناسب چیپست اسنپدراگون ۶۵۰ دانست. در حال حاضر می توان انتظار داشت که این فبلت در تاریخ ۱۰ مه – ۲۱ اردیبهشت به شکل رسمی معرفی کند.منبع:PhoneArena

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر