در حال خواندن
انتشار برخی از ویژگی‌های Galaxy S5
0

به دنبال انتشار شایعات مختلف در مورد گوشی هوشمند جدید سامسونگ موسوم به Galaxy S5، برخی منابع آگاه تصاویر مربوط به بدنه فلزی این محصول را منتشر کردند.
نود آی سی تی – براساس تصاویری که از گوشی Galaxy S5 سامسونگ منتشر شده،  طول و عرض این گوشی هوشمند به‌ترتیب ۸/۱۴۳ و ۳/۷۲ میلی‌متر است که در مقابل گوشی هوشمند Galaxy S4 با طول و عرض ۳/۱۳۶ و ۸/۶۹ میلی‌متر سایز بزرگ‌تری دارد.
بر این اساس می‌توان گفت که شرکت سامسونگ نسبت به دیگر گوشی‌های هوشمند سری Galaxy S بزرگ‌ترین نمایشگر را با برای S5 در نظر گرفته است.
البته باید توجه داشت که چارچوب فلزی بدنه که هم‌اکنون تصاویر آن منتشر شده به این معنی نخواهد بود که بدنه بیرونی این محصول هم از جنس فلز ساخته می‌شود. این چارچوب اصلی می‌تواند به راحتی از جنس پلاستیک پوشیده شود و هنوز به طور دقیق مشخص نشده که شرکت سامسونگ برای بخش بیرونی گوشی هوشمند Galaxy S5 چه جنسی را در نظر گرفته است.
همچنین جک صورتی ۵/۳ میلی‌متری این گوشی در قسمت پایین قرار دارد، این در حالی است که سامسونگ معمولا آن را در قسمت فوقانی گوشی قرار می‌دهد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر