در حال خواندن
امکان پرداخت هزینه مکالمه توسط شخص دیگر ممکن شد
0

سرویس “میزبان تماس” برای اولین بار در ایران، به مشترکان ایرانسل عرضه شد.
نود آی سی تی – با عرضه سرویس میزبان تماس، از این پس مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل می‌توانند علاوه بر تماس‌های عادی، پذیرای تماس‌هایی باشند که تمایل دارند هزینه آنها را بر عهده بگیرند.
مشترکان ایرانسل برای استفاده از این سرویس کافی است، شماره مشترک ایرانسلی را که می‌خواهند هزینه مکالمه را او متقبل شود با پیش‌کد ۷۰۴ شماره گیری کنند. پس از آن، سیستم با مشترک مورد نظر تماس گرفته و در صورت موافقت او با بر عهده گرفتن هزینه مکالمه از سوی وی، تماس برقرار می‌شود.
به عنوان مثال برای تماس از طریق سرویس میزبان تماس با مشترکی با شماره ۰۹۳۵۱۲۳۴۵۶۷ و درخواست قبول هزینه مکالمه از سوی وی، کافی است با اضافه کردن پیش‌کد ۷۰۴ به ابتدای شماره، با شماره ۷۰۴۰۹۳۵۱۲۳۴۵۶۷ تماس گرفت.
مدیریت سرویس میزبان تماس ایرانسل با استفاده از کد دستوری #۷۰۴* ممکن است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر