در حال خواندن
امکان واگذاری خدمات هم‌مکانی فراهم شد
0

شرکت ارتباطات زیرساخت در راستای حمایت از تولید، تبادل و توزیع محتوای داخلی و همچنین با هدف تکمیل خدمات قابل ارایه خود در مرکز تبادل ترافیک اینترنتی کشور(IXP) امکان واگذاری خدمات هم‌مکانی را در سایت‌های میدان امام(ره) و LCT فراهم کرد.
نود آی سی تی – این شرکت علاوه بر ارایه فضای فنی با بالاترین استاندارد‌های بین‌المللی، برای تسهیل در برقراری ارتباط، امکان ارتباط مستقیم (BGP) میان سرویس‌دهندگان با یکدیگر و با شرکت ارتباطات زیرساخت را فراهم کرده است.
سرویس‌دهندگان و مراکز داده متقاضی این خدمات می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۱۱۲۳۰۰ تماس بگیرند.
همچنین متقاضیان این خدمات می‌توانند با مراجعه به اداره کل امور مشتریان و واگذاری مدارات شرکت ارتباطات زیرساخت درخواست  خود را برای دریافت این سرویس‌ها، ارایه کنند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر