در حال خواندن
امکان جدید اینستاگرام برای صفحات تجاری
0

اینستاگرام همواره سعی کرده است برای صفحات تجاری سرویس های بیشتری ارایه کند تا بتواند بستر مناسبی برای ارایه محتوای آن ها در این شبکه اجتماعی تصویر محور باشد. این بار اما هدف رصد صحیح و مشخص تعداد دنبال کننده (Follower) های صفحات تجاری است.
نود فناوری – در فیس بوک و صفحات آن دیدیم که ابزارهای مدیریتی مناسبی برای رصد اوضاع صفحه شما وجود داشت. شما می توانستید ببینید چند نفر به صفحه شما علاقه مندند و دنبالش می کنند، چند نفر به تازگی اضافه شدند، محدوده سنی و باقی موارد قابل رصد بود. اینستاگرام به خودی خود چنین ابزاری ندارد اما می توانید با برنامه های جانبی مثل instafollow چنین مواردی را به دست بیاورید که البته یک ابزار غیر رسمی است.کم کم آثار فیس بوکی شدن اینستاگرام بیشتر به چشم می آید و این بار نیز شاهد اضافه شدن قابلیت پایش دنبال کننده های صفحات تجاری برای صاحبان آن هستیم.همانطور که می بینید قرار است چنین امکانی برای صفحات تجاری فراهم شود. علاوه بر این ابزار پایش میزان تاثیرگزاری هر پست نیز وجود خواهد داشت. امکان مناسب زمان بندی پست های مختلف نیز وجود دارد که مطمئنا با استقبال مواجه خواهد شد. البته اگر دقت کنید این اسکرین شات مربوط به بازه ای است که هنوز رابط کاربری اینستاگرام به روز نشده بود و احتمالا این Insights در چند ماه آتی ارایه خواهد شد.نظر شما درباره امکانات جدید اینستاگرام برای صفحات تجاری چیست؟ منبع: ترنجی

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر