در حال خواندن
امکان اعلام شکایات به صورت آنلاین فراهم شد
30

مدیر روابط عمومی ایرانسل از فراهم شدن امکان ارجاع آنلاین درخواست یا اعلام مشکلات مشترکان ایرانسل از طریق سرویس کنترل حساب اینترنتی خبر داد.
نود آی سی تی – آرش کریم‌بیگی با بیان این مطلب گفت: مشترکان ایرانسل از این پس می‌توانند علاوه بر تماس با مرکز تماس شبانه‌روزی ایرانسل، مراجعه به مراکز خدمات و نمایندگی‌های مجاز و یا مکاتبه از طریق پست الکترونیک، از طریق سرویس کنترل حساب اینترنتی خود نیز نسبت به ارجاع و پیگیری درخواست‌ها یا مشکلات احتمالی خود به ایرانسل اقدام کنند.
به گفته وی، مشترکان برای ثبت آنلاین برگه پیگیری باید وارد پورتال کنترل حساب اینترنتی ایرانسل به نشانی http://ecare.mtnirancell.ir شده یا با وارد شدن به سایت ایرانسل و انتخاب گزینه کنترل حساب اینترنتی از منوی خدمات خود مشکلات یا درخواست‌های خود را با این اپراتور در میان بگذارند.
کریم‌بیگی گفت:‌ مشترکان می‌توانند برای اطلاع از رمز عبور خود برای ورود به سرویس کنترل حساب اینترنتی، یک پیامک بدون متن به شماره ۱۳۰ از طریق سیم‌کارت ایرانسل خود ارسال کنند و با دریافت رمز عبور به پورتال کنترل حساب اینترنتی مراجعه و در قسمت “نوع درخواست/ مشکل” باتوجه به انتخاب قسمت مشکلات می‌توانند نوع مشکل یا درخواست مورد نظر خود را انتخاب کرده و در قسمت جزییات درخواست یا مشکل، توضیحات مربوط به درخواست یا مشکل خود را وارد و به صورت آنلاین به ایرانسل ارسال کنند.
وی افزود: ثبت متن درخواست مشترکان می‌تواند به زبان فارسی یا انگلیسی باشد و پس از ثبت درخواست شماره پیگیری به مشترک ارایه می‌شود که می‌تواند با استفاده از این شماره از طریق قسمت پیگیری درخواست یا مشکل، آخرین وضعیت درخواست خود را مشاهده کنند.
به گفته مدیر روابط عمومی ایرانسل، مشترکان می‌توانند از طریق مرکز تماس ایرانسل به شماره ۷۰۰ برای تماس از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ برای تماس از سایر خطوط ویژه مشترکان شبکه تلفن همراه ایرانسل و ۷۰۷ برای تماس از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ برای تماس از سایر خطوط ویژه مشترکان وایمکس ایرانسل نیز شماره پیگیری را ارایه و درخواست خود را پیگیری کنند.
 

البته مدیر محترم روابط عمومی ایرانسل فراموش کردند اعلام کنند که براساس ابلاغ سازمان تنظیم مقررات باید بخشی در سایت ایرانسل جهت شکایات در نظر گرفته شود به نحوی که سازمان تنظیم مقررات نیز به آن بخش دسترسی داشته باشد و حال اینکه چرا این بخش در سایت ایرانسل و سایر اپراتورها هنوز گنجانده نشده و رگولاتوری نیز سکوت کرده بر ما هم جای سوال دارد.

 

درباره نویسنده
عبدالله افتاده
  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۱۲-۱۷ در ۱۲:۰۷

    کلا برداری در اینرنت شارپ ۵۰۰۰۰۰

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۱۲-۲۳ در ۰۴:۳۸

    آیا این شکایتهای انبوه از کم فروشی اینترنت فایده هم دارد ؟ کسی سرعت سنج دارد ببیند این اینترنتی که ما با سرعت ۵۱۲ کیلوبایت گرفتیم.چقدر سرعت دارد؟
    گوش اگر کوش تو و ناله اگر ناله من
    آنچه البته به جائی نرسد فریاد است
    سرعت دانلودم ۱کیلو بایت است این اسمش دزدی نیست کم فروشی نیست شما بگید

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۱۲-۲۷ در ۱۲:۵۳

    تو سایتتون زده بسته اینترنت ۵۰۰۰۰ریال ۳۰ روز من رمز وارد کردم ۲۰روز بعد تموم شد مدت اعتبار دیدم نوشته ۲۰ روز اعتبار شما . چرا انقدر سر مردم کلاه میزارید

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۱-۲۳ در ۰۱:۰۹

    باسلام تلفن ۰۹۳۶۰۰۲۴۴۰۴#بنام رحیم بخش که تعویض سیم کارت کردم چراوصل نمیشود وچندین باربه نمایندگی خاش مراجعه کردم وپرونده ام تکمیل است درضمن چندین بار به کارشنان .زارع .وحانم اسکندری تماس گرفتم هنوزوصل نشده .خواهشن خط من راوصل کنید

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۳-۱۱ در ۱۲:۵۴

    باسلام خدمت همه ی کارکنان و پرسنل اجرایی اپراتور ایرانسل. ما در یک روستا زندگی میکنیم و باوجود اپراتور همراه اول دراین روستا در بیشتر مواقع دچار مشکل هستیم از شما تقاضا میکنیم نسبت به راه اندازی اپراتور ایرانسل در این روستا اقدام کنید. ادرس…فارس.سپیدان.روستای کمهر.از شما خواهشمنیم بررسی کنید.

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۴-۲۶ در ۰۱:۵۷

    ایرانسل نمیدونه چطور ازجیب مردم گدایی کنه !!! بابا اس تبلیغاتی و … بخوره تو سرتون نمیخوایمممممممممم باید کیو ببینیم . خودتون اس میفرستین بعد اونوقت از اعتبارم کم میکنین . و یه چیز دیگه این اپراتور تونم الکیه فقط دزدی بلدین بعد ۲ساعت سرگرم کردن مردم اونوقت کسی هم جواب نمیده .

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۵-۰۴ در ۰۴:۰۰

    سلام.
    پیام های من چه فارسی ارسال شود و چه انگلیسی فرقی نمیکند و هر دو به مبلغ انگلیسی از حسابم کسر می شود.علت چیست؟
    با تشکر و احترام فراوان…

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۶-۱۲ در ۰۳:۱۶

    اقاتوروخدایکی به دادمابرسه اینترنت یکماهه سه روزه تموم میشه اخه بغیرازاس دادن من چیزدیگه ندارم باراولمم که نیست بعدم ۵۰۰۰تومان شارژواردکردم توگوشی معمولی بعداز۱۰دقیقه بدون حتی ۱تماس شارژپریده اپراتور۷۰۰هم که میفرستمون دنبال نخودسیاه این اسمش چیه اگه دزدی نیست

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۶-۳۰ در ۱۰:۴۱

    سلام من دو روز پیش۵۰۰۰ تومان شارژ کردم، دیشب برام اس ام اس اومده که تا پایان روز ۳۱.۶.۹۳ میتونم ۴۵ دقیقه صحبت کنم به صورت رایگان. الان که صحبت کردم از مبلغ شارژ اصلیم پول کم شده.. این یعنی چی؟ چه قدر پول منو میخورید؟؟؟؟؟؟؟ من که راضی نیستم! اس میدم که دیگه اس ام اس تبلیغاتی نیاد میگید تا۷ روز دیگه غیر فعال میشه. بعد یک هفته غیر فعال که نمیشه هیچ اس ام اس های دیگه با اسامی جدید از راه میرسههههههههههههه
    پول منو برگردونیدددددددددددددددد

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۸-۰۱ در ۰۵:۵۱

    سلام برا این مسعولین متاسفم که یک ذره کنترل ندارند که یک شرکت مثل ایرانسل اینترنت میفروشه ۲۷۰۰۰۰موقع تحویل از مشتری ۳۲۰ میگیره ….
    برج چهار درخواست کردم تحویل دادن یک ماه استفاده کردم ..اونم با سرعت پایین بعد تا الان قطع شوده . اندازه پول مدم تماس گرفتم در هیچ کسی پاسخگو نیست .دزدی فقط از دیوار راست بالا رفتن نیست ..

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۸-۰۹ در ۰۳:۰۷

    سلام.چرا وقتی میخوایم طرح آبی بزنیم نوشته مبلغ۴۰۰۰ تومان.بعد ک فعال میکنیم ۶۰۰۰ تومان کسر میشه.واقعٱاین کارو دزدی نمیگن؟رسیدگی کنید.حداقل همون ۶۰۰۰ تومنو بنویسید

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۸-۱۱ در ۰۳:۲۶

    من بسته گرفتم برای ارتباط به اینترنت….ولی این جا اصل این جا اصلأ اینترنت وجود نداره لطفعا رسیدگی کنید شهر اصفهان اخر خیابان هفتون حد فاصل پل تمدن و خاجه عمید چند وقت دیگه همه شهرک سلامت راه اندازی میشه اخه براتون زشت نیست اینجا اینترنت وجود نداشته باشه

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۹-۰۵ در ۰۲:۰۴

    من هر روز ۲۰۰۰ شارژ میکنم تا شب بدون اینکه اس ام اس بدم یا تماس بگیرم شارژم ۰ میشه هیچ مسابقه ای ام شرکت نکردم واقعا دزدی از این اشکارتر خدا لعنتتون کنه

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۹-۱۴ در ۰۹:۳۹

    اینجانب شماره ۰۹۳۵۴۰۶۰۷۷۳ دارم و متاسفانه به علت این که شارژ را می خورد ددیگر استفاده
    نمیکنم وهرچقدر گزینه لغو را هم فرستادم کار ساز نبوده وناگزیر خط خود را بلا استفاده رها کردم
    لطفا رسیدگی فرمایید

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۹-۲۹ در ۰۹:۴۸

    الان نزدیک به ۲۰۰۰۰ تومن از من بخاطر اینکه از اینترنت استفاده کردم کم شده.دیشب ی شارژ ۵۰۰۰ گرفتم و ی بسته ۵۰۰ گرفتم داشتم ی فایل دانلود میکردم ک اتصال قطع شد و وقتی اعتبارم رو چک کردم ۱ ریال مونده بود.بقیش هم ب همین شکل.این همه پول ب این شکل ب جیب میزنن درسته؟؟؟؟/؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۱۱-۲۲ در ۱۲:۰۰

    سلام من ۲ سال پیش ی سیم کارت خریدم ک بنام خودم نیست الان سیم کارت سوخت برای تعویض سیمکارت باید مالک اصلی باشد نمیدانم مالک کیست حالا نمایندگی هاهیچ مکی نمیکنند لطفا کمکی کنید

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۱۲-۰۵ در ۰۷:۴۱

    سلام شارژ من خودی خود کم میشه چیکار کنم

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۱۲-۱۱ در ۰۶:۴۴

    با سلام حدود یک ماه پیش از ایرانسل با شماره ۰۹۳۵۰۰۰۰۰۰۰ بامن تماس پس از تائید مشخصات من به گفت شما چونکه مشترک پرمصرف شناخته شدید لذا ما برای شما جایزه در نظر گرفتیم
    تماس گیرنده با همکارش صحبت کرد و اون همکارش گفت ولش کن اتباع خارجی است
    شماره من ۰۹۳۵۲۷۹۳۵۱۸ لطفا پیگیری کنید با تشکر با سلاملذ ما ل

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۱۲-۲۲ در ۰۳:۴۴

    باسلام من یکی ازمشترکین ایرانسل درجزیره کیش میباشم متاسفانه سطح انتن دهی ایرانسل(اینترنت۳g) دربعضی ازقسمتهای کیش بسیارضعیف است چندبارزنگ زدم گفتندبخاطرتنظیمات گوشی شما است تنظیمات رابرایم فرستادندsaveکردم هیچ تغییری انجام نشدبردم دفترخدمات ایرانسل گفتندگوشی شمامشکل ندارددرکیش بعضی مناطق ایرانسل ظعیف است برویدازخدمات اپراتوردیگراستفاده کنید.خداوکیلی این انصاف است.اینترنت بفروشیدبدون سرویس دهی خواهشمندم رسیدگی کنید

  • ناشناس
    ۱۳۹۴-۰۱-۳۱ در ۰۹:۱۱

    سلام
    من یکی از مشترکین ایرانسلم از شیراز
    بسته سه ماهه گرفتم اما اصلا نت ندارم
    چندین بار به ایرانسل زنگ زدم گفتن بررسی میکنن بعد از چند روز زنگ زدن که ایرانسل از شبکه های اجتماعی مثل واتساپ و وایبر پشتیبانی نمیکنه
    یعنی چی واقعا این کارشون؟
    تکلیف بسته ای که من گرفتم چی میشه؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۴-۰۳-۱۰ در ۰۴:۴۲

    با سلام در تاریخ شت خرداد سال جاری دو عدد شارژ ده هزار تومانی از سامانه خرید اسان خریداری کرده برای اینترنت و شارژ اما با تایید سامانه اسان پرداخت به خریداری شارژ من اما ایرانسل برای من اینترنت وشارژ فعال نکرده است از کنترل حساب اینترنی هم بررسی کرده ام لطفا رسیدگی کنید

  • ناشناس
    ۱۳۹۴-۰۴-۰۳ در ۰۵:۴۰

    سلام به چه دلیل بعد از تماس های مکرر پیام های ۸۲۸۲ را از روی خط اینجانب بر نمیدارید مزاحمت زیادی دارد ۰۹۳۸۳۸۳۸۵۴۳

  • ناشناس
    ۱۳۹۴-۰۵-۲۵ در ۰۲:۳۸

    آقا اس ام اس تبلیغاتی نمیخوام کی رو باید ببینیما دزدی آشکار به این میگن سه دفعه یه شماره ای که ایرانسل داده شماره ۲رو اس کنید به۵۰۰۵ وجعلهم کردیم برای من اس تبلیغاتی نفرستین.

  • ناشناس
    ۱۳۹۴-۰۶-۰۵ در ۱۲:۱۱

    من اصلا پیام ندادم چرا باید هزینه کسر پیام رو دریافت کنم؟؟؟؟ اونم نه یک بار .راحت شارژ میدزده ایرانسل.

  • ناشناس
    ۱۳۹۴-۰۶-۲۵ در ۰۱:۲۱

    با سلام خدمت دزدان و چپاولگران جیب مردم .فقط منتظرین یکی گوشیشو شارژ کنه تا ازش شارژ کش برین .خاک بر سر گدا تون .این به کنار .من بسته نت ایرانسل گرفتم اما متاسفانه سرعتش از سرعت لاکپشت کمتره بابا خجالت بکشین.این چه وضعشه رسیدگی کنین .اگرچه میدونم آبی ازتون گرم نمیشه .

  • ناشناس
    ۱۳۹۴-۰۷-۲۷ در ۰۲:۳۹

    چرا برای پیامهائی که روز انه هزار تا برای ایرانسلی ها میاد وهیچ معنی و مفهومی هم ندارد از شارژخودمان کم میکنید من روزی ۵ هزار تومان شارژ میگیرم بدون اینکه تلفنی بزنم عصری شارژ م تموم میشه !!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۴-۰۹-۰۳ در ۰۹:۳۱

    چند بار با شماره های اعلام شده جهت لغو پیامک های تبلیغاتی تماس گرفتم اما هیچ اقدامی انجام نمی شود .

  • ناشناس
    ۱۳۹۴-۰۹-۱۱ در ۱۱:۰۸

    مدتی زیادی هست.در شهرستان خواف.خراسان رضوی اینترنت همراه ایرانسل با اختلال مواجه هست…واز بسته خریداری شده اینترنتی نمی شود استفاده کرد.زمان استفاده به پایان میرسد. اما حجم باقی می ماند

  • ناشناس
    ۱۳۹۴-۰۹-۲۱ در ۰۸:۴۳

    سلام من ساکن خوزستان،اهواز،روستای کوت سیدصالح هستم خواستم درخواست کنم که اینترنت سیم کارت ایرانسل رواینجاHکنید.باتوجه به اینکه اکثر مناطق Hشده ولی متاسفانه اینجاهنوزEوبسیارضعیف است.باتشکر.

  • ناشناس
    ۱۳۹۴-۱۱-۱۲ در ۰۹:۰۳

    سلام شکایت داشتم از ایرانسل خط فور جی خریدم و گفتن یکماه بعد سیم کارت هدیه میدهند ول هنوز هیچ خبری نشده است ممنون میشوم رسیدگی کنید

ارسال یک نظر