در حال خواندن
امکان ارایه اینترنت ۱۰ مگابیت در ایران فراهم شد
0

شرکت آسیاتک اعلام کرده که در نمایشگاه الکامپ بسته اینترنتی عرضه می‌کند که سرعتی معادل ۱۰ مگابیت بر ثانیه را به کاربران ارایه می‌دهد.
نود آی سی تی – محمدعلی یوسفی‌زاده، مدیر شرکت آسیاتک در این رابطه گفت: ما عرضه این بسته را از ابتدای آغاز نمایشگاه الکامپ در تاریخ ۱۴ آذرماه آغاز کردیم و قرار است این بسته اینترنتی تا پایان دی ماه به کاربرانی که خواستار آن هستند ارایه شود؛ این بسته شامل یک دستگاه مودم وایرلس به همراه متعلقاتی است که به همراه سرویس خریداری شده توسط کاربران به آن‌ها داده می‌شود.
وی همچنین در رابطه با سرویس‌های این شرکت گفت: ما سعی کردیم با ۲۰۰ سایت معروف ایرانی گفت‌وگو داشته باشیم تا سرورهای خود را به شبکه‌های داخلی ما منتقل کنند و بدین صورت توانستیم با ایجاد یک شبکه داخلی سرعت کاربرانمان را افزایش دهیم.
مدیر شرکت آسیاتک در خصوص انحصار ورود پهنای باند در کشور گفت: ما از جمله شرکت‌هایی هستیم که اعتقاد داریم انحصار پهنای باند باید به دست شرکت ارتباطات زیرساخت بماند
این عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای افزود:‌ به نظر ما ایجاد یک اپراتور انتقال می‌تواند کمک بسیاری به حل مشکلات ما با مخابرات برخی استان‌ها داشته باشد. به علاوه بهتر بود مخابرات به سمت جزیی‌گری و ارایه سرویس به کاربران پیش نمی‌رفت.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر