در حال خواندن
امکان نقص حکم دادگاه مرتضوی در دیوانعالی
0

وکیل خانواده کامرانی (از قربانیان حادثه کهریزک) گفت: در رای دادگاه آمده است این رای با اکثریت آراء صادر شده یعنی اینکه برخی قضات اختلاف نظر داشتند. همین مورد قطعا برای قضات دیوان حائز اهمیت است و با توجه به لایحه استدلالی که ارائه شده امکان نقص حکم در دیوان وجود دارد.
دکتر سید حسن کمالی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد روند رسیدگی به پرونده موکلش در شکایت از سعید مرتضوی گفت: بعد از صدور حکم قضات که تعداد آنها ۵ نفر بود خانواده ها همگی معترض حکم بودند. خانواده کامرانی فر هم نسبت به این حکم اعتراض داشت که لایحه محکمی همراه با استدلالات قضایی و حقوقی به دادگاه ارائه شد.وی افزود: در رای دادگاه آمده است این رای با اکثریت آراء صادر شده یعنی اینکه برخی قضات اختلاف نظر داشتند. همین مورد قطعا برای قضات دیوان حائز اهمیت خواهد بود جدا از اینکه لایحه ما بسیاری از زوایای پرونده و حکم صادر شده را در بر دارد که در نتیجه امیدواریم که حکم در مرحله دیوان نقص شود.وکیل خانواده کامرانی فر در پاسخ به اینکه آیا با سعید مرتضوی هم گفتگو داشته اید گفت: قطعا این گفتگو ها در دادگاه انجام شده ولی وی همچنان تلاش می کند تا اقدام خود را در حادثه کهریزک توجیه کند.کمالی با بیان اینکه خانواده موکلم از روند رسیدگی به پرونده راضی بودند گفت: اینکه شکایت موکلم رسیدگی شد و قوه قضائیه بدون حاشیه دادگاه برگزار کرد اقدامی خوب و ارزنده بود ولی حکم دادگاه رضایت بخش نبود که امیدواریم در مرحله دیوانعالی قضات موارد را بررسی کنند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر