در حال خواندن
امسال در نمایشگاه تلکام به دنبال جذب بازدیدکنندگان کیفی و خاص هستیم
0

شرکت ایرانیان‌نت مجری پیاده‌سازی شبکه باند پهن مبتنی بر فیبرنوری کشور، در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌تلکام با رویکرد جذب بازدیدکنندکان کیفی و خاص حضورخواهد داشت.
نود آی سی تی – شرکت خدمات ارتباطی و الکترونیکی ایرانیان‌نت مجری پیاده‌سازی شبکه باند پهن کشور با هدف تعمیق نام اپراتور چهارم و جانشانی برند، آنالیز مارکت، شناسایی شریک تجاری در زمینه‌هایی چون سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی، مشارکت در ایجاد شبکه، تولید محتوا، شناسایی وندورهای اجرایی فیبرنوری، ارایه محتوا بر روی شبکه های مبتنی بر فیبر و آشنایی مردم با نیازمندی‌های فیبرنوری در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی (ایران‌تلکام) حضور خواهد داشت.
اعلام رسمی آغاز پروژه شبکه دسترسی فیبرنوری، حضور لوکس برای تعمیق برند ایرانیان‌نت و حضور نمایشی برای نمایش :/.(:.۷-:.۷.:/.*:۸.۹:.۷۷(,pmd`)۸:/.-ا و ترسیم توانمندی‌ها به منظور جلب مشارکت بخش خصوصی در سرمایه‌گذاری، اجرای شبکه و تولید محتوا از دیگر رویکردهای حضور اپراتورچهارم در این نمایشگاه خواهد بود.
شرکت خدمات ارتباطی و الکترونیکی ایرانیــاننت اولین و تنها دارنده مجوز ایجاد شبکه دسترسی پهنباند کشور مبتنی بر فیبرنوری درسال ۱۳۹۰ و با هدف ایجاد شبکه دسترسی فیبرنوری در سطح کشور و همچنین ارائه خدمات ارزش افزوده تشکیل واز سال ۱۳۹۱ با اخذمجوز به عنوان چهارمین اپراتور ملی مخابراتی کشور بر مبنای پروانه صادر شده از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی فعالیت مینماید.
 
چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی (ایران‌تلکام) در تاریخ ۴ تا ۷ مهر ماه سالجاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر