در حال خواندن
الترابوک قابل تبدیل ۱۴ اینچی فلکس Flex 2 لنوو مجهز به پردازنده Core i7 Haswell و صفحه لمسی با برچسب قیمت ۶۶۹ دلار
0

اگر برنامه ریزی کرده اید که یک سری از کارهایتان را در سفر انجام دهید قطعا به یک لپ تاپ نیاز خواهید داشت، یا در حقیقت تبلتی که مسافرت شما را کنسل نکند. نه اینکه استفاده از نمایشگر لمسی به راحتی رها شود، در واقع لنوو به طور چشمگیری لپ تاپ و تبلت را در قالب یک دستگاه الترابوک Flex 2 مجهز به نمایشگر لمسی ۱۴ اینچی با قابلیت تبدیل را ارائه می دهد.
همچنین می توانید با استفاده از کد کوپن، ۲۷ درصد در قیمت خرده فروشی استاندارد صرف جویی نمایید.تنها با بهای ۶۶۹ دلار یک لپ تاپ هیبریدی با مشخصه های یک پردازنده Core i7-4510U اینتل با فرکانس ۲ گیگاهرتز، ۸ گیگابایت حافظه رم، یک نمایشگر چندلمسی با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل، SSHD با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت، گرافیک HD 4400 اینتل، پشتیبانی از بلوتوث ۴٫۰، وای فای ۸۰۲٫۱۱n بدست خواهید آورد. ضخامت این لپ تاپ هیبریدی کمتر از یک اینچ (۲۵٫۴mm) بوده و وزن آن ۲٫۲۶۸kg می باشد.درهرحال، این همه ی ویژگی های نهفته در Flex 2 نیست. Flex 2 همچنین از پورت HDMI و سه پورت USB پشتیبانی کرده و قادر است به آسانی به عنوان یک کامپیوتر رومیزی به خوبی مورد استفاده قرار گیرد. مانیتور، کیبورد و موس مورد علاقه خود را به آن متصل کنید. هیچ کسی متوجه نخواهد شد که شما در حال استفاده از یک لپ تاپ ۱۴ اینچی کوچک هستید. هرجایی که باشید Flex 2 همراه شماست.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر