در حال خواندن
افزایش ۲ برابری ظرفیت شبکه IP داخل و انتقال تا پایان سال
0

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: با هدف فراهم‌سازی زیرساخت شبکه ملی اطلاعات تا پایان سال ظرفیت شبکه IP و شبکه انتقال زیرساخت دو برابر می‌شود.
محمود خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، با اشاره به تغییرات توسعه‌ای در شبکه زیرساخت اظهار داشت: تا پایان سال و پیش از آغاز سال جدید توسعه‌ای شبکه IP داخل انجام خواهد شد.مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت توضیح داد:‌در این برنامه ظرفیت شبکه IP داخل دو برابر و ظرفیت شبکه انتقال نیز دو برابر می‌شود.وی گفت: در این اقدام با افزایش ظرفیت شبکه هوآوی از ۱۰ گیگ به ۱۰۰ گیگ افزایش دو برابری ظرفیت شبکه انتقال دو برابر می‌شود.خسروی یادآور شد: هم اکنون ظرفیت شبکه IP داخل ۱.۲ ترابیت است .مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت یادآور شد: این اقدامات با هدف ایجاد زیرساخت‌های شبکه ملی اطلاعات و تحقق اهداف برنامه پنجم در دستور کار است که هم اکنون تجهیزات لازم در حال حمل به ایستگاه‌ها است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر