در حال خواندن
افزایش اقبال کاربران همراه به کیت کت
0

میزان استفاده از سیستم عامل اندروید ۴.۴ موسوم به کیت کت، در میان کاربران همراه در ماه‌های اخیر رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است.
نود آی سی تی –  در حالی که در ماه فوریه تنها ۱.۸ درصد از کاربران اندروید از این سیستم عامل استفاده می‌کردند، درصد کاربران این سیستم عامل در ماه مارس به ۲.۵ درصد افزایش یافته است. این رقم در ماه آوریل به ۵.۳ درصد افزایش یافته که نشانگر رشدی سریع و قابل ملاحظه است.انتظار می‌رود ظرف یک ماه آینده یک دهم کل کاربران سیستم عامل اندروید از نسخه ۴.۴ این سیستم عامل استفاده کنند. در عین حال نتیجه یک بررسی دیگر که بر روی کاربران فروشگاه آنلاین گوگل موسوم به Play Store در یک بازه زمانی یک هفته‌ای و منتهی به اول ماه می صورت گرفته نشان می‌دهد ۸.۵ درصد از آنها از سیستم عامل کیت کت، ۶۰.۸ درصد از Android 4.1-4.3 Jelly Bean  و ۱۳.۴ درصد از نسخه Android 4.0 Ice Cream بهره می گیرند.تعداد کاربران نسخه‌‌های قدیمی‌تر سیستم عامل اندروید بسیار محدود است. به گونه ای که Android 2.3 Gingerbread تنها در میان ۱۶.۲ درصد از کاربران محبوبیت دارد و این رقم در مورد Android 2.2 Froyo به یک درصد نزول کرده است.کارشناسان علت اقبال نسبت به نسخه‌های جدید اندروید و به خصوص کیت کت را افزایش خرید گوشی‌های هوشمند تازه می‌دانند که اکثرا مجهز به همین سیستم عامل هستند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر