در حال خواندن
اعلام زمان برگزاری مجمع عمومی سالیانه همراه اول
0

مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت ارتباطات سیار روز یکشنبه ۳۱ فروردین‌ماه در محل سالن خلیج فارس پژوهشگاه نیرو برگزار می‌شود.
نود آی سی تی – مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ارتباطات سیار با دستور جلسه گزارش هیات مدیره و حسابرسی، بررسی و تصویب صورت‌های مالی مربوط به عملکرد سال مالی ۹۲، انتصاب اعضای هیات مدیره و مجمع فوق‌العاده شرکت مذکور و تصمیم‌گیری در خصوص افزایش سرمایه، روز یکشنبه ۳۱ فروردین‌ماه در پژوهشگاه نیرو برگزار می‌شود.بنا بر این گزارش، سهامداران یا وکلای قانونی آنان می توانند به منظور اخذ برگه حضور در جلسه از ساعت ۸:۳۰  الی ۱۶ روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۲۶ و ۲۷ فرورین، با در دست داشتن برگه سهام (یا برگه خرید و فروش)، وکالت‌نامه یا برگ نمایندگی معتبر و کارت ملی به نشانی تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، پلاک ۱۷، طبقه ۱، واحد ۳ مراجعه کنند و یا کد بورسی ۸ رقمی خود را (به صورت فارسی) صرفا جهت اعلام آمادگی حضور در مجمع به شماره ۸۰۹۰ پیامک نموده و در تاریخ برگزاری مجمع، یک ساعت قبل از شروع جلسه، مدارک احراز هویت یاد شده را به متصدیان مربوطه جهت دریافت برگه حضور در جلسه ارائه فرمایند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر