در حال خواندن
اعطای تسهیلات ویژه به برگزیدگان سومین جشنواره فاوا
0

برای تقویت آثار جشنواره فاوا امتیازات و تسهیلات خاصی برای برگزیدگان در حال بررسی است که در صورت تصویب مراجع ذی صلاح، اجرایی می شود.
نود آی سی تی – محمد کرم پور، معاون وزیر ارتباطات و دبیر سومین جشنواره فاوا با بیان این مطلب گفت: از آنجا که جشنواره بالاترین اعتبار را در حوزهICT دارد، به دنبال تقویت و اعتبار دهی حکیمانه به فعالان این حوزه در موضوعات مختلف است که ارایه امتیازات و تسهیلات خاص در حال پیگیری است.
وی ادامه داد: در همین راستا، علاوه بر تسهیلات مالی و معنوی جشنواره تسهیلات لازم جهت کسب مجوز به منظور اعطای تسهیلات و امتیازات مصوب برندگان جشنواره‌های مقصد داخلی خوارزمی و فارابی و غیره، به برگزیدگان سومین جشنواره ملی فاوا در حال پیگیری است.
وی افزود: با پیگیری‌های در دست اجرا، شرکت کنندگان برگزیده جشنواره در قالب شرکت‌های دانش بنیان معرفی خواهند شد و از تسهیلات خاص این شرکت‌ها بهره مند می‌شوند.
دبیر سومین جشنواره فاوا در خصوص اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد: فرهنگ سازی و تکریم بزرگان و چهره‌های ماندگار، ایجاد فضای رقابتی سالم میان فعالان و ایجاد فضای تعامل میان دست اندرکاران این حوزه، از جمله اهداف برگزاری این جشنواره محسوب می‌شود.
وی بیان کرد: از دیگر اهداف این جشنواره می توان به فراگیر شدن خدمات دولت الکترونیکی و عمق بخشیدن به این نوع از خدمات و ارتقاء سطح آگاهی جامعه اشاره کرد.
کرم پور با بیان این مطلب که جشنواره سوم در اواخر اردیبهشت ماه برگزار می شود گفت: این جشنواره در دو بخش عمومی و دانشگاهی برگزار می شود.
وی درباره ترکیب شرکت کنندگان در جشنواره عنوان کرد: هیچ محدودیتی برای شرکت افراد حقیقی و حقوقی در این جشنواره وجود نداشته و تمامی اپراتورهای ارتباطی، شرکت‌های فعال در حوزه سیستم‌های مخابراتی و ارتباطی، کلیه ارایه کنندگان خدمات و محتوا و تولید کنندگان تجهیزات از جمله حاضران در جشنواره سوم هستند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر