در حال خواندن
اعضای هیأت مدیره جدید مخابرات تهران معرفی شدند
1

طی مراسمی با حضور رییس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران ، آقایان دکتر بقایی، مهندس شیدایی، مهندس صیدی، مهندس یافتیان و مهندس صادقی به عنوان اعضاء جدید هیأت مدیره شرکت مخابرات استان تهران معرفی و از خدمات آقای مهندس روح اللهی و مهندس نجمی تقدیر شد.
نود آی سی تی – در این مراسم سید مصطفی سید هاشمی رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، با اشاره به نقش سیاست گذاری شرکت مخابرات تهران در اداره شرکت های مخابراتی، گفت: مخابرات تهران در گذشته عملکرد قابل قبول و قابل تقدیری داشته‌اند و امروز که مخابرات را تحویل هیأت مدیره جدید می دهند انتظار داریم ، هیأت مدیره جدید سطح ارایه سرویس را بالا ببرند.
سید هاشمی افزود: هیأت مدیره منتخب، رأی همه اعضاء مجمع را دارند و لذا باید در برابر همه پاسخگو باشند. مخابرات یکپارچه است و هیأت مدیره هم باید هماهنگ و همصدا در توسعه کوشا باشد. این پنج نفر با پنج تخصص مکمل هم، می توانند تحولات زیادی را موجب شوند.
روح اللهی نیز طی سخنانی از همکاری کارکنان و مدیران استان تهران تقدیر و تشکر کرد و گفت: کارکنان ما، در تعهد، تخصص و شایستگی نمونه اند، و طی این چند سال ثابت کردند که برای توسعه مخابرات از همه توان خود بهره می گیرند و این توان را در بحران ها به اثبات رسانده اند.
عــضــــو هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران افزود: بدنه شرکت، پویا و سرزنده است و برای ارایه خدمات بهتر و به روزتر آماده اند.
مهندس پور رنجبر مدیرعامل شرکت مخابرات ایران نیز از زحـــمات روح اللهی تشکر کرد و حمایت ها و مشاوره های ایشان در مدیریت کلان شرکت را مؤثر و قابل تقدیر دانستند.
دکتر بـــقایی، نیز در این مراسم گفت: روح اللهی را فردی صبور، عالم و انقلابی توصیف کردند و افزودند، شرکت مخابرات استان تهران مجموعه ای بی نظیر است و در همه شاخص ها رتبه برتر را دارد.
عضو هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران، اولویت های مدیریت جدید شرکت مخابرات استان تهران را در چهار موضوع دسته بندی کرد و گفت: اولین اولویت، طرح تحولی است که در مخابرات ایران تدوین شد و در حال اجراست، در تهران هم باید اجرا شود.
وی افزود: دومین اقدام بازسازی و نوسازی شبکه، اولویت سوّم بالا بردن سهم درآمد مخابرات ایران از دیتا و چهارمین اولویت هم مدیریت مالی شرکت است.
مهندس شیدایی عضو جدید هیأت مدیره نیز طی سخنانی، عدم تمرکز در اجرا، تمرکز در خرید و افزایش انگیزش کارکنان را اولویت های مدیریت جدید ذکر کردند.
مهندس صیدی هم در این مراسم با اشاره به جایگاه شرکت مخابرات استان تهران به عنوان پایتخت گفت: همه مدیران و مسؤولان کشوری در تهران زندگی می کنند، لذا کاربرد ارتباطات توسط این افراد در تهران، معیار اندازه گیری کمی و کیفی کل مخابرات ایران است و خوب است بهترین ها را در اینجا داشته باشیم.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر