در حال خواندن
اعجوبه منحنی در برلین
0

ال‌جی الکترونیکس بزرگ‌ترین تلویزیون ULTRA HD OLED را در IFA، بزرگ‌ترین نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی و لوازم خانگی در اروپا معرفی کرد.
فناوران- تلویزیون ۷۷ اینچ ULTRA HD CURVED OLED پا جای پای تلویزیون ۵۵ اینچ CURVED OLED TV شرکت ال جی می‌گذارد که هشت ماه پیش در نمایشگاه CES در لاس‌وگاس به عموم معرفی شد.هویس کان، رییس و مدیرعامل شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی الکترونیکس، گفت: ال‌جی م نخستین شرکتی است که تلویزیون OLED را عرضه عمومی کرده است و ما باز هم نگرش خود را با تلویزیون ULTRA HD CURVED OLED بالاتر می‌بریم. این تلویزیون ۷۷ اینچ گواهی است بر اینکه ما هرگز در برداشتن مرزها و کشف امکانات جدید متوقف نمی‌شویم.در حال حاضر بزرگ‌ترین تلویزیون OLED دنیا، تلویزیون ۷۷ اینچ ULTRA HD CURVED OLED ال‌جی است که جدیدترین نسل از تلویزیون‌های پیشرفته است. انحنای IMAX مانند این صفحه‌نمایش بزرگ، با قطر کلی ۷۷ اینچ، میدان دید بیننده را بیشتر از تلویزیون صفحه‌تخت پر می‌کند. تلویزیون ULTRA HD CURVED OLED ترکیبی از فناوری WRGB OLED و ULTRA HD است که این تلویزیون را قادر می‌سازد نسبت تصویر نامحدود و وضوحی چهار برابر بیشتر از تلویزیون‌های FULL HD ایجاد کند. این تلویزیون بزرگ با ظاهر آینده‌نگرش کیفیت تصویری بی‌رقیب دارد و به گفته کان “یک اعجوبه سرگرمی خانگی است که تا نبینید باور نمی‌کنید.”بازدیدکنندگان IFA 2013 خودشان می‌توانند این تلویزیون ۷۷ اینچ ULTRA HD CURVED OLED ال‌جی را با بازدید از سالن ۱۱٫۲ در Messe برلین ببینند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر