در حال خواندن
اعتراض جدید شرکت‌های ندا به مخابرات
1

در حالی که به گفته رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران تعداد تخلیه خطوط شرکت های PAP دو برابر تعداد رانژه خطوط است شرکت مخابرات ایران به تازگی دو هزار تومان بابت تخلیه خطوط و سه هزار تومان بابت رانژه کردن خطوط دریافت می‌کند.
 
نود آی سی تی – حسین علیمحمدی، معاون بازریابی و فروش شرکت آسیا تک در خصوص اختلافات اخیر این شرکت‌ها با شرکت مخابرات ایران گفت: در حال حاضر شرکت‌های ارایه دهنده اینترنت پرسرعت با مسایل زیادی با شرکت مخابرات ایران مواجه‌اند که از جمله می‌توان به افزایش خدمات و تجهیرات مخابراتی مانند پسیو، فضا و برق اشاره کرد.
وی گفت: درحالی که شرکت‌های pap با شرکت مخابرات ایران در یک فضای رقابتی در حال فعالیتند اما شرکت مخابرات این اصول بازار رقابتی را رعایت نمی‌کند.
علیمحمدی با بیان اینکه شرکت‌ها در برخی نقاط امکان توسعه خطوط را ندارند، عنوان کرد: در برخی از مراکز مانند منطقه ۴ تهران امکان توسعه بیشتر نداریم.
وی در رابطه با شکل کسب و کار شرکت‌های pap  گفت: درآمد این شرکت‌ها کم اما پایدار است این در حالی است که این درآمدها با ناپایداری‌هایی که به دلیل نوسانات قیمت خدمات و تجهیزاتی که در یافت می‌کنند مواجه هستند در حال ضرر و زیان هستند.
 وی بیان کرد: افزایش قیمت مودم در بازار و  دو برابر شدن خطوط رانژه از جمله این نوسانات بوده است.
علیمحمدی گفت: از آنجا که ما بیشتر خدمات خود را از مخابرات دریافت می‌کنیم ناچاریم از تعرفه‌هایی که آنها اعلام می‌کنند تبعیت کنیم، اما در این میان اعتراض‌هایی هم به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی داشته‌ایم که منصفانه با این قضیه برخورد کرده‌اند اما پروسه واکنش در برابر این اعتراضات کند بوده و این موضوع نیز خود مشکلاتی را برای شرکت‌ها  همراه داشته است.
مدیر بازاریابی آسیا تک با بیان اینکه قیمت هر stm1 از ۳۷ میلیون تومان به ۵۵ میلیون تومان رسیده است گفت: اتفاقات این چنینی می‌توانند باعث شوند که در نهایت در حق مشترک نهایی اجحاف شود.
وی افزود: این افزایش قیمت تا ۳۰ درصد در قیمت نهایی اینترنت پرسرعت تاثیر خواهد داشت.
علیمحمدی در ادامه درباره کارشکنی‌های مخابرات به عملکرد در مواجهه با مشترکان شرکت‌های pap اشاره کرد و گفت: زمانی که مشترکان ما به مراکز مخابراتی برای خرید اینترنت پرسرعت تماس می‌گیرند با پاسخ اپراتورهای مخابرات روبرو می‌شوند که کاربران را به استفاده از خدمات و اینترنت شرکت مخابرات ایران ترغیب می‌کند و حتی شماره سفارش آنلاین و غیرحضوری مخابرات به تماس گیرندگان ارایه می‌شود.
وی گفت: اعتراض شرکت‌های pap به عملکرد ۱۱۸ پس از پیگیری‌های متعدد دبیرخانه این شرکت‌ها نتیجه داد و این موضوع هم اکنون رفع شده است.
به گزارش موبنا، وی همچنین با اشاره به اقدام اخیر مخابرات در خصوص دریافت دو هزار تومان از مشترک بابت تخلیه خطوط، گفت: بابت رانژه خطوط نیز مخابرات سه هزار تومان  از شرکت‌ها دریافت می‌کند.

درباره نویسنده
عبدالله افتاده
  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۹-۲۸ در ۰۸:۴۰

    من از Adsl شرکتهای pap استفاده میکردم .و واقعا از خدمات آنها در قیاس با خدما ت فعلی مخابرات رضایت داشتم .مخابرات با عنوان فیبر نوری کردن خطوط راهکاری در حدف مشتریان شرکتهای pap اختیار کرده که من یکی از این قربانیان هستم .متاسفانه کیفیت بد اینترنت و time out مداوم یکی از نقاط ضعفهای اینترنت شرکت مخابرات است من با تقاضای اینترنت ۱۰۲۴ در اوقاتی از شبانه روز با سرعت ۵ تا ۲۵ کیلو بایت در ثانیه آن هم با دانلود منیجر قدرت دانلود دارم .واقعا دزدی از مردم فقط بالا رفتن از دیوار نیست کمی انصاف داشته باشید .واقعا برای خودم متاسفم .که راه دیگری جز درخواست اینترنت از مخبرات برایم باقی نماینده.محمد روشان شمال اشتراک از مرکز سلمان فارسی تهران

ارسال یک نظر