در حال خواندن
اطلاعیه مهم مخابرات در خصوص آزمون استخدامی
2

ثبت نام شوندگان آزمون استخدام مخابرات به صورت یکپارچه در روز جمعه ۱۷ شهریور در سراسر کشور آزمون خواهند داد.
نود آی سی تی – تمامی ثبت نام شوندگان آزمون استخدام مخابرات که موفق به دریافت کارت ورود به آزمون شده اند، به صورت یکپارچه در روز جمعه ۱۷ شهریور۹۱ در سراسر کشور آزمون خواهند داد.
براساس آیین نامه آزمون استخدامی شرکت مخابرات ایران ساعت شروع آزمون ۹ صبح روز ۱۷ شهریور ماه تعیین شده است. درهای حوزه ها ۲۰ دقیقه قبل از شروع امتحان برای استقرار داوطلبان در محل تعیین شده باز و ۵ دقیقه قبل از شروع امتحان پاسخنامه ها تحویل داوطلبان می شود.
شرکت مخابرات از تمامی شرکت کنندگان خواست که ضمن مطابقت اطلاعات درج شده در پاسخنامه با اطلاعات فردی خود از صحت اطلاعات خود اطمینان حاصل کنند.
بر اساس اعلام روابط عمومی شرکت مخابرات، همراه داشتن ماشین حساب و تلفن همراه به داخل حوزه امتحانی ممنوع است.
بر این اساس، آن دسته از افرادی که موفق به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نشده اند، می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام به نشانی www.tci.ir ، تا ۱۲ شهریور ماه ۹۱ نسبت به دریافت کارت خود اقدام کنند.
همچنین، ثبت نام کنندگانی که مدارک آن ها ناقص است – اعم از: عدم ارایه عکس پرسنلی، مخدوش بودن عکس پرسنلی ، ناقص بودن اطلاعات سجلی و مشخصات فردی و…- می توانند برای رفع اشکالات موجود، با همراه داشتن کارت ملی و یک قطعه عکس ۴ در ۳ و پرینت کارت دریافت شده ورود به آزمون، تا روزسه شنبه -۱۴ شهریور ماه- به ادارات کارگزینی شرکت مخابرات استان مربوطه مراجعه و نسبت به تکمیل پرونده ثبت نام خود اقدام کنند.
براساس این گزارش، شرکت کنندگان در آزمون برای رفع مشکلات احتمالی صدور کارت ، می توانند از ۱۱ تا ۱۶ شهریورماه با مراجعه به سامانه ثبت نام، اشکالات خود را برطرف کنند.

درباره نویسنده
عبدالله افتاده
  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۱۸ در ۱۰:۳۹

    من از مازندران پیام میدم ازمون رشته الکترونیک به زور ۲ ساعت بود چطور مخابرات گفت تا ۱۲ سر جلسه بودیم؟ ما ۱۱ تمام کردیم

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۱۸ در ۱۱:۳۷

    اشکالات برگزاری ازمون:(اصفهان)

    ۱.میگفتید یه ذره بین با خودمون میاوردیم با اون دفترچه کوچیک سوالاتتون
    ۲.وقتو به ما گفتند۳ساعت ولی۱۱گرفتن۳.بابا یه ابمیوه میدادین گلومون سر جلسه خشک شد
    ۴.سوالات عمومی هم که گفتید از کتب دانشگاس که از کتب دبیرستان بود

ارسال یک نظر