در حال خواندن
اطلاعات و تصاویر جدید از گوشی اندرویدی نوکیا
0

نوکیا با وجود سرسختی در مقابل استفاده از اندروید و فراز و نشیب های بسیار خود هرگز اعتماد مشتریان را از دست نداده به نحوی که به زودی اولین گوشی های هوشمند اندروید نوکیا به نام های نوکیا C1 یا نوکیا P1 به بازار عرضه خواهد کرد.
چرا ایده استفاده نوکیا از اندروید ما را خیلی هیجان زده می کند؟نود فناوری – شایعات پیرامون گوشی جدید نوکیا برای چند ماه داغ شده و در اواخر ماه مه، نوکیا در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که نه تنها با قدرت به صحنه برخواهند گشت بلکه با خط تولید جدید گوشی های خود به سمت استفاده از سیستم عامل آندرویید روی خواهد آورد.در اوایل ماه جولای، تصاوری از یک گوشی با نام تجاری نوکیا به بیرون درز کرد که گفته می شود که سری جدید گوشی های نوکیا با نام p1 است.البته که در اطلاعات درز شده بسیاری معتقدند نوکیا نام C1 را برای سری جدید گوشی های خود انتخاب می کند.با وجود تمامی این گمانه زنی ها همچنان تاریخ عرضه این گوشی در بازارهای جهانی مشخص نیست و بسیاری از علاقه مندان برای ورود این گوشی به بازار لحظه شماری می کنند.در اواخر سال گذشته، اطلاعاتی جزیی از نوکیا C1 به بیرون درز کرد که شامل دو مدل از دستگاه، یکی با سایز ۵ و دیگری با سایز ۵.۵ اینچ است که در کنار اینها گفته می شد که این گوشی ها با رم ۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت به بازار ارایه خواهد شد. البته شایعه دیگری مبنی بر اینکه نوکیا در این مدل از رم ۳ گیگابایت و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت استفاده کند نیز وجود داشت.در هر حال گویا فنلاندی ها در پی عرضه محصولات مبتنی بر اندروید به بازار هستند که به احتمال بسیار زیاد با همکاری فاکس کان و کمپانی موسوم به HMD راهی بازار خواهد شد. HMD یک کمپانی نوپا زیر پرچم فاکس کان است که متخصصان پیشین بخش موبایل مایکروسافت در آن فعالیت می کنند. آیا شما هم برای ورود اولین گوشی هوشمند نوکیا با سیستم عامل اندروید هیجان زده شده اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.منبع: androidpit

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر