در حال خواندن
اسامی مناطق تحت پوشش ۳G ایرانسل
0

با اجرای پایلوت ۳G ایرانسل مشترکان این اپراتور می‌توانند با قرار گرفتن در مناطق تحت پوشش به شبکه نسل ۳ ایرانسل متصل شوند. استفاده از نسل ۳ با سیم‌کارت‌های فعلی ایرانسل ممکن است.
نود آی سی تی – اپراتور ایرانسل روز گذشته موفق به دریافت مجوز نسل ۳ و بالاتر شد و به صورت رسمی اجازه اجرای پایلوت نسل ۳ در تهران را دریافت کرد.همچنین اعلام شد که ممکن است پایلوت در نقاطی از چند شهر دیگر نیز اجرا شود.این مجوز پس از حصول نتایج موفقیت آمیز از مرحله پایلوت در ۳۱ مرداد نهایی خواهد شد.بنابر اعلام ایرانسل، پایلوت در چند دانشگاه معتبر و چند ساختمان دولتی اجرا خواهد شد و مشترکان می‌توانند با قرار گرفتن در این مناطق به شبکه نسل ۳ ایرانسل متصل شوند. استفاده از نسل ۳ با سیم‌کارت‌های فعلی ایرانسل ممکن است و نیاز به تعویض سیم‌کارت نخواهد بود.این دانشگاه‌ها عبارتند از: دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه علم‌و صنعت، دانشگاه الزهرا، دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه تهران، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه امیرکبیر، دانشگاه علامه طباطبائی، دانشگاه آزاد تهران جنوب،‌ دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات و دانشگاه آزاد پزشکی.همچنین در ساختمان نهاد ریاست، ساختمان مجلس شورای اسلامی و ساختمان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز شبکه نسل ۳ ایرانسل فعال خواهد شد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر