در حال خواندن
از غیبت اپراتور زرد تا ترکیب جالب یک مناظره
0

روز گذشته بعد از یک هفته تبلیغ در خصوص برگزاری یک مناظره در حوزه تلفن همراه در صدا و سیما و در حالیکه انتظار می‌رفت این برنامه خروجی قابل قبولی داشته باشد، شاهد اتفاقات جالبی بودیم.

ترکیب میهمانان بسیار جالب بود. در وهله نخست انتظار می‌رفت تنها مدیران دو اپراتور اصلی حاضر باشند تا به مسایل و مشکلات کاربران ایشان پرداخته شود. اما در کمال تعجب مدیر عامل اپراتور سوم هم که کاربرانی کمتر از یک درصد دارد نیز در این برنامه حاضر شد تا به تشریح اطلاعات درست و نادرست از عملکرد خود بپردازد.پرسش اینجاست که اگر قرار بود اپراتورهایی در حد رایتل در این برنامه حاضر باشند چرا از تالیا، اپراتور اصفهان و اپراتور کیش نیز دعوت به عمل نیامده بود؟پرسش مهمتر و دوم در خصوص میهمانان مناظره، غیبت مدیر عامل اپراتور چندملیتی ام.تی.ان- ایرانسل بود. در حالیکه مدیر عامل اپراتور زرد کمترین میزان پاسخگویی به رسانه‌ها را در عملکرد خود دارد، در مناظره هر چند ضعیف صدا و سیما حضور هم نیافت.به جای رییس کمیته مخابرات مجلس هم نماینده‌ای از کمیسیون صنایع حضور داشت و یک نماینده هم از شورای عالی فضای مجازی که چندان با موضوع برنامه سنخیتی نداشت.ولی ترکیب مدعوین این مناظره نیز که در کنار صحنه شاهد و ناظر بوده و برخی از آنها هم به طرح پرسش‌هایی پرداختند نیز بسیار جالب بود. برخی از ایشان در واقع کارکنان برخی از اپراتورها بودند که با عناوین دیگر در این برنامه حضور یافته بودند تا به اصطلاح مسیر نگاه‌ها و پرسش‌ها را به سمت اپراتور دیگر بچرخانند!

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر