در حال خواندن
از عکس‌های لو رفته آیفون تا …
0

هفته گذشته دنیای فناوری تقریبا ساکن باقی ماند و تنها اطلاعاتی از آیفون نسل آینده لورفت. در این هفته مرسدس بنز نیز کار خود را با گوگل آغاز کرد.
در هفته گذشته چند فناوری جدید وارد بازار شده است که در اینجا تعدادی از این فناوری ها را به شما معرفی می کنیم.** عکس های لو رفته از آیفون: هفته گذشته عکس هایی از جدیدترین محصولات اپل لو رفته است که شاید بسیاری مشتاق دیدن آن باشند. در این عکس که به نظر نسل آینده آیفون خواهد بود به نظر می رسد این تلفن همراه دارای سه رنگ مختلف طلایی، مشکی، و نقره ای خواهد بود. 

** مرسدس بنز و گوگل: شرکت خودروسازی بنز که ه عنوان بزرگترین شرکت خودروسازی دنیا شناخته می شود این روزها همکاری خود را با گوگل آغاز کرده است. در طرح های آینده به نظر می رسد شیشه های گوگل که تمامی امکانات را در شیشه جلو به شما نشان می دهند بر روی خودروهای این شرکت قرار بگیرد. 

** ساعت آی واچ: از روزی که اپل اعلام کرده به دنبال ساخت یک ساعت است، طرح های بسیاری ارائه شده اند که در آن ها تا حد زیادی اغرار وجود دارد. به تازگی یک گروه طراحی ایتالیایی نمونه کارهایی را برای اپل ارسال کرده اند که به نظر می رسد محتمل ترین طرح برای این ساعت ها باشد. 

** برنامه کاربردی آئودی: شرکت آئودی به تازگی نرم افزاری را ارئه کرده است که به کاربرانش اجازه می دهد خودروی خود را با تلفن همراه کنترل کنند. با استفاده از این نرم افزار می توان به تمامی قسمت های خودرو دسترسی داشته و آن را تنظیم نمایید.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر