در حال خواندن
ارقام قابل توجه “به پرداخت” در گزارش عملکرد ۶ ماهه
0
نود فناوری – شرکت به پرداخت ملت که اخیرا” بزرگترین پروژه پرداخت بر خط وجوه محصولات پستی را با همکاری شرکت ملی پست آغاز کرده، گزارش عملکرد ۶ ماهه را با ارقام جالب توجهی ارایه کرد.
شرکت به پرداخت ملت که ۲۷ تیر با کشف قیمت ۱۷۵۰ تومانی هر سهم به عنوان اولین شرکت بورسی سال جاری، وارد بازار سهام شده، گزارش عملکرد ۶ ماهه را با ارقام جالب توجهی ارایه کرد.

این شرکت که اخیرا” بزرگترین پروژه پرداخت بر خط وجوه محصولات پستی از طریق دستگاه‌های Mpos با همکاری شرکت ملی پست آغاز کرده، در ۶ ماه اول سال معادل ۹۵ درصد از کل سود سال گذشته را (۱۲۶) را پوشش داده است.

به این ترتیب، “پرداخت” درحالی سود هر سهم سال جاری را ۲۶۸۹ ریال پیش بینی کرده که در پایان شهریور، ۱۲۰۴ ریال معادل ۴۵ درصد را محقق کرده که نسبت به دوره مشابه سال قبل،۱۹۷ درصد رشد سود را نشان می‌دهد.

براساس این گزارش، همچنین طبق رده‌بندی شرکت‌های پرداخت الکترونیک (PSP) از سوی نشریه معتبر نیلسون ریپورت، شرکت به پرداخت ملت برای چندمین سال متوالی جایگاه نخست را در میان شرکت‌های ایرانی و رتبه اول خاورمیانه و با سه پله صعود رتبه بیستمین شرکت پرداخت دنیا را در سال ۲۰۱۶ به خود اختصاص داد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر