در حال خواندن
ارتقا تلویزیونی‌های سامسونگ تنها با یک کیت
0

سرعت بالای پیشرفت تکنولوژی امروز، علاوه بر مزیت‌ها و بهینه‌شدن فناوری‌های مورد استفاده انسان‌، به روز رسانی را نیز برای کاربران سخت کرده. برای مثال دستگاهی که چند سال یا حتی چند ماه پیش خریداری و مورد استفاده قرار گرفته، در مدل‌های جدید همان دستگاه، پیشرفت‌ها و به‌روز‌رسانی‌های متعددی اتفاق افتاده. چه از نظر سخت‌افزاری و چه از نظر نرم‌افزاری.
نود آی سی تی – یکی از همین دستگاه‌هایی که ما هر روزه با آن‌ها سر و کار داریم، تلویزیون‌ها هستند که در سال‌های اخیر پیشرفت‌های قابل توجهی داشته اند. هوشمند شدن تلویزیون‌ها را می‌توان نقطه عطفی در پیشرفت تلویزیون‌ها دانست که پس معرفی اولین تلویزیون هوشمند، تاکنون ویژگی‌های متعددی به آن اضافه شده. اما این پیشرفت‌ها،دغدغه‌هایی هم برای کاربرانی که همیشه با دنیای تکنولوژی به روز هستند و خرید یک تلویزیون جدید برایشان مقرون به صرفه نیست، ایجاد می‌کند.
در همین راستا، در سال ۲۰۱۲ شرکت سامسونگ با نوآوری در این زمینه قابلیت کیت ارتقا یا Evolution Kitرا برای تلویزیون‌هایش معرفی کرد و در سال ۲۰۱۳ اولین کیت ارتقا را برای تلویزیون‌های سال ۲۰۱۲ به بازار ارائه کرد.
این کیت ارتقا در اصل به روز رسانی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تلویزیون شما را انجام می دهد. در قسمت سخت‌افزار ارتقا پردازنده یا CPU تلویزیون، رم، هارد، چیپ دستگاه، گرافیک دستگاه و درگاه‌های ارتباطی و در قسمت نرم‌افزاری، اکثر ویژگی‌ها و امکانات نرم‌افزاری تلویزیون‌های مدل جدید به تلویزیون مدل قدیمی‌تر اضافه می‌شود. علاوه بر این امکانات، کنترل هوشمند سال جدید نیز در این بسته، ارائه می‌شود.
برای مثال، سامسونگ کیت ارتقا SEK-1000 برای تلویزیون‌های سال ۲۰۱۲، مدل‌هایES7770 و E8880ارایه داد که ارتقا سخت‌افزاری آن شامل پردازنده ۴ هسته‌ای، ارتقا رم به ۵/۱گیگابایت، ارتقا هارد به ۴ گیگابایت، ارتقا چیپ‌ست به Fox-APو Fox-MP، و ارایه درگاه LAN و ارتقا نرم‌افزاری آن ارائه کنترل صوتی، کنترل حرکتی، تشخیص صورت، اسمارت هاب جدید، قابلیت به اشتراک‌گذاری، اپلیکیشن SmartView (اتصال و کنترل تلویزیون توسط موبایل و تبلت با سیستم عامل اندروید و iOS و افزایش کیفیت تصاویر بود.
تلویزیون‌های سامسونگ سال ۲۰۱۳ مثل F8880 و F7770نیز این ویژگی را دارند و دارندگان این تلویزیون‌ها می‌توانند از به روز رسانی همه جانبه تلویزیون‌هایشان در سال بعد خیالشان راحت باشد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر