در حال خواندن
ارائه اینترنت ۸ مگابیتی به طلبه‌های کشور با نصف قیمت
0

کلیه طلاب سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به سامانه سخا نسبت به دریافت اینترنت پرسرعت ۸ مگا بیت بر ثانیه‌ای به شکل نیم بهاء اقدام کنند.
نود فناوری – اداره کل فناوری اطلاعات مرکز خدمات حوزه‌های علمیه سراسر کشور به جهت ارج نهادن به درخواست‌های مکرر طلاب نسبت به ارائه اینترنت پرسرعت و در راستای خدمات‌رسانی بهتر به طلاب سراسر کشور طی تفاهم‌نامه‌ای با یک شرکت خصوصی ارائه خدمات ADSL، اقدام به ارائه اینترنت پرسرعت ۸ مگابیت بر ثانیه با ۵۰ درصد تخفیف نموده است.کلیه مراحل استعلام، ثبت‌نام و پرداخت هزینه کاملا غیرحضوری و در لحظه انجام می‌شود. ثبت‌نام آن نیز تنها از طریق سامانه سخا (سامانه خدمات اینترنتی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه) انجام می‌شود.طلاب می‌توانند جهت ثبت‌نام و درخواست بسته‌های اینترنت ارائه شده با مراجعه به سامانه سخا و ورود به بخش خدمات اینترنت ADSL مراحل ثبت‌نام را تکمیل نمایید.این طرح شامل هفت بسته است که پنج مورد آن با مودم کابلی و دو مورد با مودم بی‌سیم ارائه می‌شود.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر