در حال خواندن
اختلال در شبکه تلفن همراه کاملا طبیعی است
0

مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران با ‌طبیعی دانستن اختلال در شبکه تلفن همراه در این استان گفت: ‌با توجه به افزایش تعداد مشترکان، با پیک ترافیک مواجه شده‌ایم.
نود آی سی تی – بهروز باباجانی درباره اختلال در شبکه‌های تلفن همراه در مازندران افزود: این موضوع به دلیل رشد فزاینده مشترکان در یک مقطع زمانی بوده ‌است.وی بیان‌ داشت: این امر به این دلیل است که مرکز سوئیچ موبایل آنالوگ نیست و بر مبنای دیتاست و قبلاً ترافیک به صورت بوق اشغال بوده و در حال حاضر بر کیفیت تاثیر می‌گذارد که رفع شد.مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران با تاکید بر اینکه هیچ جای نگرانی وجود ندارد، اظهار داشت: این اختلال کاملاً طبیعی بوده که رفع شده و ناشی از افزایش تقاضا و حضور مشترکان بوده ‌است.باباجانی ادامه داد: با توجه به اینکه در حال حاضر افزایش ظرفیت سوئیچ‌های مدرن را در دستور کار داریم با توجه به افزایش تعداد مشترکان با پیک ترافیک مواجه شده‌ایم.وی یاداور شد: شرکت مخابرات مازندران در حال افزایش ظرفیت از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار به ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار مشترک است.مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران با اشاره به انجام اقدامات خاص برای روان بودن شبکه‌های تلفن همراه در هفته جاری و آینده برای مردم، گفت: افزایش منابع در کانال‌های سایت موبایل، تعبیه سایت موبایل سیار به نقاط خاص، افزایش ظرفیت سایت موبایل و اقدام نرم‌افزاری در دو برابر کردن سایت موبایل در روستاها، اطراف شهر و کوهپایه‌ها از جمله اقدامات بوده ‌است.باباجانی با بیان اینکه هیچ مشکلی در بحث دریافت و ارسال پیامک‌های تلفن همراه در مازندران نیز وجود ندارد، گفت: سیستم مخابرات و تلفن همراه در شرایط عادی به‌سر می‌برد.وی افزود: شرکت مخابرات مازندران دارای ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مشترک است.- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930620000174#sthash.M0DJSZNK.dpufبهروز باباجانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری درباره اختلال در شبکه‌های تلفن همراه در مازندران افزود: این موضوع به دلیل رشد فزاینده مشترکان در یک مقطع زمانی بوده ‌است.وی بیان‌ داشت: این امر به این دلیل است که مرکز سوئیچ موبایل آنالوگ نیست و بر مبنای دیتاست و قبلاً ترافیک به صورت بوق اشغال بوده و در حال حاضر بر کیفیت تاثیر می‌گذارد که رفع شد.مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران با تاکید بر اینکه هیچ جای نگرانی وجود ندارد، اظهار داشت: این اختلال کاملاً طبیعی بوده که رفع شده و ناشی از افزایش تقاضا و حضور مشترکان بوده ‌است.باباجانی ادامه داد: با توجه به اینکه در حال حاضر افزایش ظرفیت سوئیچ‌های مدرن را در دستور کار داریم با توجه به افزایش تعداد مشترکان با پیک ترافیک مواجه شده‌ایم.وی یاداور شد: شرکت مخابرات مازندران در حال افزایش ظرفیت از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار به ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار مشترک است.مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران با اشاره به انجام اقدامات خاص برای روان بودن شبکه‌های تلفن همراه در هفته جاری و آینده برای مردم، گفت: افزایش منابع در کانال‌های سایت موبایل، تعبیه سایت موبایل سیار به نقاط خاص، افزایش ظرفیت سایت موبایل و اقدام نرم‌افزاری در دو برابر کردن سایت موبایل در روستاها، اطراف شهر و کوهپایه‌ها از جمله اقدامات بوده ‌است.باباجانی با بیان اینکه هیچ مشکلی در بحث دریافت و ارسال پیامک‌های تلفن همراه در مازندران نیز وجود ندارد، گفت: سیستم مخابرات و تلفن همراه در شرایط عادی به‌سر می‌برد.وی افزود: شرکت مخابرات مازندران دارای ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مشترک است.بهروز باباجانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری درباره اختلال در شبکه‌های تلفن همراه در مازندران افزود: این موضوع به دلیل رشد فزاینده مشترکان در یک مقطع زمانی بوده ‌است.وی بیان‌ داشت: این امر به این دلیل است که مرکز سوئیچ موبایل آنالوگ نیست و بر مبنای دیتاست و قبلاً ترافیک به صورت بوق اشغال بوده و در حال حاضر بر کیفیت تاثیر می‌گذارد که رفع شد.مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران با تاکید بر اینکه هیچ جای نگرانی وجود ندارد، اظهار داشت: این اختلال کاملاً طبیعی بوده که رفع شده و ناشی از افزایش تقاضا و حضور مشترکان بوده ‌است.باباجانی ادامه داد: با توجه به اینکه در حال حاضر افزایش ظرفیت سوئیچ‌های مدرن را در دستور کار داریم با توجه به افزایش تعداد مشترکان با پیک ترافیک مواجه شده‌ایم.وی یاداور شد: شرکت مخابرات مازندران در حال افزایش ظرفیت از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار به ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار مشترک است.مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران با اشاره به انجام اقدامات خاص برای روان بودن شبکه‌های تلفن همراه در هفته جاری و آینده برای مردم، گفت: افزایش منابع در کانال‌های سایت موبایل، تعبیه سایت موبایل سیار به نقاط خاص، افزایش ظرفیت سایت موبایل و اقدام نرم‌افزاری در دو برابر کردن سایت موبایل در روستاها، اطراف شهر و کوهپایه‌ها از جمله اقدامات بوده ‌است.باباجانی با بیان اینکه هیچ مشکلی در بحث دریافت و ارسال پیامک‌های تلفن همراه در مازندران نیز وجود ندارد، گفت: سیستم مخابرات و تلفن همراه در شرایط عادی به‌سر می‌برد.وی افزود: شرکت مخابرات مازندران دارای ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مشترک است.- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930620000174#sthash.M0DJSZNK.dpufبهروز باباجانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری درباره اختلال در شبکه‌های تلفن همراه در مازندران افزود: این موضوع به دلیل رشد فزاینده مشترکان در یک مقطع زمانی بوده ‌است.وی بیان‌ داشت: این امر به این دلیل است که مرکز سوئیچ موبایل آنالوگ نیست و بر مبنای دیتاست و قبلاً ترافیک به صورت بوق اشغال بوده و در حال حاضر بر کیفیت تاثیر می‌گذارد که رفع شد.مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران با تاکید بر اینکه هیچ جای نگرانی وجود ندارد، اظهار داشت: این اختلال کاملاً طبیعی بوده که رفع شده و ناشی از افزایش تقاضا و حضور مشترکان بوده ‌است.باباجانی ادامه داد: با توجه به اینکه در حال حاضر افزایش ظرفیت سوئیچ‌های مدرن را در دستور کار داریم با توجه به افزایش تعداد مشترکان با پیک ترافیک مواجه شده‌ایم.وی یاداور شد: شرکت مخابرات مازندران در حال افزایش ظرفیت از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار به ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار مشترک است.مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران با اشاره به انجام اقدامات خاص برای روان بودن شبکه‌های تلفن همراه در هفته جاری و آینده برای مردم، گفت: افزایش منابع در کانال‌های سایت موبایل، تعبیه سایت موبایل سیار به نقاط خاص، افزایش ظرفیت سایت موبایل و اقدام نرم‌افزاری در دو برابر کردن سایت موبایل در روستاها، اطراف شهر و کوهپایه‌ها از جمله اقدامات بوده ‌است.باباجانی با بیان اینکه هیچ مشکلی در بحث دریافت و ارسال پیامک‌های تلفن همراه در مازندران نیز وجود ندارد، گفت: سیستم مخابرات و تلفن همراه در شرایط عادی به‌سر می‌برد.وی افزود: شرکت مخابرات مازندران دارای ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مشترک است.- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930620000174#sthash.M0DJSZNK.dpufباباجانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس
در ساری درباره اختلال در شبکه‌های تلفن همراه در مازندران افزود: این
موضوع به دلیل رشد فزاینده مشترکان در یک مقطع زمانی بوده ‌است.

وی بیان‌ داشت: این امر به این دلیل است که مرکز سوئیچ موبایل آنالوگ
نیست و بر مبنای دیتاست و قبلاً ترافیک به صورت بوق اشغال بوده و در حال
حاضر بر کیفیت تاثیر می‌گذارد که رفع شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران با تاکید بر اینکه هیچ جای نگرانی وجود
ندارد، اظهار داشت: این اختلال کاملاً طبیعی بوده که رفع شده و ناشی از
افزایش تقاضا و حضور مشترکان بوده ‌است.

باباجانی ادامه داد: با توجه به اینکه در حال حاضر افزایش ظرفیت
سوئیچ‌های مدرن را در دستور کار داریم با توجه به افزایش تعداد مشترکان با
پیک ترافیک مواجه شده‌ایم.

وی یاداور شد: شرکت مخابرات مازندران در حال افزایش ظرفیت از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار به ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار مشترک است.

مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران با اشاره به انجام اقدامات خاص برای روان
بودن شبکه‌های تلفن همراه در هفته جاری و آینده برای مردم، گفت: افزایش
منابع در کانال‌های سایت موبایل، تعبیه سایت موبایل سیار به نقاط خاص،
افزایش ظرفیت سایت موبایل و اقدام نرم‌افزاری در دو برابر کردن سایت موبایل
در روستاها، اطراف شهر و کوهپایه‌ها از جمله اقدامات بوده ‌است.

باباجانی با بیان اینکه هیچ مشکلی در بحث دریافت و ارسال پیامک‌های تلفن
همراه در مازندران نیز وجود ندارد، گفت: سیستم مخابرات و تلفن همراه در
شرایط عادی به‌سر می‌برد.

وی افزود: شرکت مخابرات مازندران دارای ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مشترک است. – See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930620000174#sthash.M0DJSZNK.dpuf

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر