در حال خواندن
احتمال اختلال در مکالمات غرب کشور به دلیل برگردان ترافیک
0

به گفته معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری، تمامی ارتباطات تلفنی شبکه سیار استان ایلام به سمت اصفهان و تبریز و استان بوشهر به سمت شیراز و اصفهان از شب چهارشنبه، هفدهم مهر از طریق شرکت ارتباطات زیرساخت و پروتکل IP/MPLS برقرار می‌شود.
نود آی سی تی – حسن رضوانی افزود: برگردان ترافیک این استان‌ها به منظور به روز رسانی سیستم‌های ارتباطی و استفاده از امکانات و ظرفیت‌های موجود در راستای ارایه خدمات مطلوب‌تر و گسترده‌تر به مشترکان و دستیابی به سرویس‌های جدید و مطلوب انجام می‌شود.
وی درباره احتمال بروز برخی اختلالات در شبکه همزمان با برگردان ترافیک گفت: در صورت کاهش کیفیت سرویس برای کمک به بهبود وضعیت شبکه مشترکان می‌توانند موارد را از طریق سامانه رسیدگی به شکایات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به آدرس www.cra.ir، سامانه رسیدگی به شکایات شرکت مخابرات ایران به آدرس www.tci.ir و شرکت ارتباطات سیار به آدرس www.mci.ir اعلام کنند.
رضوانی گفت: همچنین مشترکان می‌توانند موارد کاهش کیفیت سرویس را از طریق تلفن‌های شبکه ثابت به شماره ۹۹۹۰ و یا از طریق تلفن همراه به شماره ۰۹۱۲۹۹۹۰ به شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کنند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر