در حال خواندن
اتمام فاز صفر پروژه تغییر و تحول شرکت مخابرات ایران
0

فاز صفر برنامه تغییر و تحول شرکت مخابرات ایران با هدف بررسی پروژه‌های انجام شده و در حال انجام توسط شرکت Inventive و سایر مشاوران که روز دوشنبه ۲۲ خرداد ماه آغاز شده بود، روز گذشته همراه با برگزاری یک کارگاه آموزشی از ارایه یافته‌های این فاز به پایان رسید.
نود آی سی تی – سپهری راد، مدیرکل دفتر مطالعات توسعه‌ای و مدیر پروژه تغییر و تحول، در این فاز که در یک بازه زمانی فشرده ی ۱۰ روزه برنامه‌ریزی شده بود، تیم Sofreccom ضمن انجام ۲۸ مصاحبه با مدیران پروژه، به بررسی بیش از ۴۲۰ سند مختلف از پروژه‌های کنونی و انجام شده دست یافت.
براساس این گزارش، حسب نظر تیم مشاور در Sofrecom ، مأموریت و چشم انداز کنونی شرکت TCI و MCI هدف مشترک تعالی است، اما لازم است این مأموریت و چشم انداز توسط تمام سطوح سازمان پذیرفته و تصدیق شود و به زبان یک برنامه ملموس تغییر و تحول ترجمه شود تا اثرات آن در کسب و کار روزمره قابل شناسایی باشد.
مدیر پروژه تغییر و تحول در شرکت مخابرات ایران، در خصوص اتمام فاز صفر گفت: فاز صفر برنامه تغییر و تحول به انتها رسید و با همکاری خوب اعضای TCI و MCI و مدیران پروژه‌ها، مصاحبه‌ها جهت کسب اطلاعات لازم انجام شد و تیم برنامه تغییر و تحول، این همکاری خوب را مهم ترین عامل موفقیت فاز صفر می‌داند.
وی افزود : آنچه که در فازهای اصلی برنامه تغییر و تحول نیز رکن اساسی موفقیت خواهد بود، مشارکت، تعهد و علاقه کارکنان توانمند TCI و MCI برای خلق این تحول در سازمان است.

درباره نویسنده
عبدالله افتاده

ارسال یک نظر