در حال خواندن
اتحادیه سرشماره های انبوه تشکیل می شود
0

دوری از مشکلات اخلاقی و امنیتی در متن های ارسالی و خودداری از تبلیغ کاندیداها خارج از زمان اعلام شده بخشی از جمله موارد اعلامی رئیس مرکز IT و رسانه های دیجیتال به مدیران سرشماره های پیامک های انبوه است.

نود فناوری – رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال در نشستی با مدیران سرشماره های پیامک های انبوه، پیرامون صدور مجوز سرشماره های پیامکی و همچنین انتخابات اسفندماه توضیحاتی ارائه کرد.موسویان در این نشست اظهار داشت: متن های ارسالی از سوی سرشماره ها باید به گونه ای پایش شود که نه تنها مشکلات اخلاقی و امنیتی ایجاد را نکند بلکه کمتر موجب آزردگی کاربران تلفن همراه شود.رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال با بیان نکاتی پیرامون اهمیت انتخابات این دوره گفت: از هرگونه تبلیغ کاندیدا خارج از زمان اعلام شده از سوی وزارت کشور پرهیز شود.وی افزود: با توجه به رشد شتابان فناوری در عرصه های مختلف به ویژه تلفن همراه، باید با نظر و پیشنهاد شرکت های سرشماره به بهترین شکل با تغییرات ایجاد شده و همچنین روندهای آینده تعامل داشته و نسبت به مدیریت آنها اقدام نماییم.در این نشست که مدیران تمامی سرشماره ها حضور داشتند آقای جلیلوند مدیر عامل شرکت آتیه داده پرداز را به عنوان نماینده خود انتخاب کرده و مقرر شد زمینه تشکیل اتحادیه سرشماره های انبوه نیز به زودی فراهم شود.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر