در حال خواندن
آیین‌نامه پاویون صنعت ICT در دولت تصویب شد
0

معاون وزیر ارتباطات گفت: آیین‌نامه تشکیل پاویون صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات برای ساماندهی حضور جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه‌ها و رویدادهای بین‌المللی حوزه ICT در ۱۱ اردیبهشت ۹۲ توسط هیئت دولت تصویب و ابلاغ شد.
نود آی سی تی – علی حکیم جوادی از تصویب آیین‌نامه پاویون صنعت ICT در هیئت وزیران خبر داد.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: آیین‌نامه تشکیل پاویون صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات با عنوان «آیین‌نامه ساماندهی حضور جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه‌ها و رویدادهای بین‌المللی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات » در ۱۱ اردیبهشت ۹۲ توسط هیئت دولت تصویب و ابلاغ شده است.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: پاویون صنعت طرحی مشترک بین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت صنعت معدن و تجارت برای برگزاری نمایشگاه‌ها و حمایت از نمایشگاه‌ها به ویژه نمایشگاه‌های خارجی است.
حکیم جوادی خاطرنشان کرد: دبیرخانه پاویون صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات در سازمان فناوری اطلاعات ایران تشکیل می‌شود و کمیته هماهنگی برای تدوین سیاست‌های کلان حضور ایران در نمایشگاه‌ها و رویدادهای بین‌المللی حوزه فاوا، متشکل از نمایندگان دستگاه‌های دولتی و بخس خصوصی فعال در این زمینه خواهد بود.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر