در حال خواندن
آیفون جدید ۱۲۸ گیگابایت حافظه دارد
0

در حالی که بازار شایعات درباره گوشی‌های جدید اپل داغ است، این بار شایع شده که گوشی‌ آیفون جدید با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی راهی بازار خواهد شد.
موبنا- اپل درصدد است گوشی آیفون را در مراسم ۱۹ شهریور ماه شامل دو نسخه ۵S و مدل ارزان قیمت ۵C معرفی کند.همچنین گفته می‌شود برای نخستین بار این غول آمریکایی قصد دارد نسخه‌ای از گوشی آیفون را با حجم ۱۲۸ گیگابایتی راهی بازار کند.گفته می‌شود قیمت احتمالی این نسخه پرظرفیت، با قرار‌داد دو ساله، ۴۹۹ دلار خواهد بود.همچنین شایع شده که آیفون با تراشه A7 و مجهز به یک گیگابایت RAM عرضه خواهد شد. این تراشه بر پایه معماری ARMv8 ساخته شده که نسبت به A6 تا ۲۰ درصد بهره‌وری انرژی بیشتری دارد.گفته می‌شود آیفون ۵S با دوربین بهتری نسبت به نسخه‌ قبلی و فلش LED دوتایی به بازار خواهد آمد که کارایی بهتر دوربین را در شرایط نور کم تضمین می‌کند.همچنین شایع شده که اپل پس از معرفی گوشی جدیدش در ماه آینده، تولید آیفون ۵ را متوقف خواهد کرد.تحلیلگران بازار معتقدند، پس از رونمایی از آیفون‌های جدید اواسط ماه آینده، اپل تولید آیفون ۵ را متوقف خواهد کرد.شایعات حاکی از آن است که آیفون ارزان‌قیمت جای آیفون ۵ را می‌گیرد.براساس گزارش بلومبرگ، iPhone 5C حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ دلار قیمت خواهد داشت.در حالی که معمولا با معرفی آیفون جدید، اپل آخرین آیفون تولیدی را حفظ کرده و تنها قیمت آن را کاهش می‌دهد، اما شایع شده که اپل تولید آیفون ۵ را متوقف می‌کند و ساخت iPhone 4S را ادامه خواهد داد. این در حالی است که پیشتر اعلام شده بود، اپل قصد توقف تولید گوشی آیفون ۴S رادارد.بر این اساس گفته می‌شود با توجه به شباهت گوشی‌های‌iPhone 5C و iPhone 5 تولید آیفون ۵ متوقف خواهد شد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر