در حال خواندن
آیا وی چت رفع فیلتر می‌شود
1

برخی از منابع آگاه خبر داده‌اند اپلیکیشن موبایلی وی‌چت در بسیاری از آی‌اس‌پی‌ها از جمله مخابرات، مبین‌نت، آسیاتک و ایرانسل فیلتر شده است.
نود آی سی تی  – گفته می‌شود این اقدام بر اساس مصوبه جلسه اخیر کارگروه مصادیق محتوای مجرمانه (شورای فیلترینگ) انجام شده است و تا ۴۸ ساعت آینده پروسه فیلترینگ در همه آی‌اس‌پی‌ها تکمیل خواهد شد.
 یک منبع آگاه دیگر در شرکت زیر ساخت نیز خبر فیلترینگ وی‌چت را تائید کرده است. 
براساس اطلاعات منتشر شده در سطح اینترنت کاربران ایرانی به دنبال راه حلی به منظور رفع فیلتر وی چت هستند. این نرم افزار در چند ماه اخیر مورد استقبال فراوان کاربران ایرانی قرار گرفته بود به نحوی که آنها را از فیس بوک دور و به وی چت کشانده بود.
 گفتنی است، وی‌چت یک شبکه اجتماعی موبایل‌ بنیان است که توسط شرکت چینی tencent طراحی و ساخته شده و بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر