در حال خواندن
آپدیت اندروید ۹ ال جی جی ۷ تینکیو از فردا ۱۱ دی ماه آغاز می شود
0

سه روز پیش بود که در ترنجی در اظهار نظر کلی شنیدیم که آپدیت اندروید ۹ ال جی جی ۷ تا پیش از نوروز ۹۸ ارایه می شود. امشب اما خبر خوش برای کاربران ال جی به صورت رسمی ارایه شده است. خبر می رسد که آپدیت اندروید ۹ ال جی جی ۷ تینکیو از فردا ۱۱ دی ماه آغاز می شود و در ادامه در ادامه با هم درباره آن بیشتر صحبت می کنیم.

آپدیت ال جی جی ۷ در کره به صورت آزمایشی ارایه شده بود و نگاهی ویدیویی به آن داشتیم. این آپدیت که رابط کاربری جدید ال جی را به همراه دارد هنوز درباره ویژگی های جدید خود سخن رسمی عنوان نکرده است.

ال جی امروز به صورت رسمی اعلام کرده است که سال ۲۰۱۹ را با ارایه آپدیت اندروید ۹ ال جی جی ۷ آغاز خواهد کرد. این آپدیت از فردا ۱ ژانویه یا ۱۱ دی ماه ۹۷ به صورت رسمی و OTA ارایه خواهد شد.

انتظار می رود که این شرکت کره ای اولین ارایه آپدیت اندروید ۹ ال جی جی ۷ را در کشور خود ارایه کند. کاربران کشورهای دیگر این آپدیت را در هفته های آتی دریافت خواهند کرد. هنوز اطلاعات دقیقی درباره آپدیت مذکور وجود ندارد اما به محض ارایه اطلاعات بیشتر، آن را با هم شما در ترنجی به اشتراک خواهیم گذاشت.

به نظر می رسد سرعت عمل ال جی در ارایه آپدیت اندروید جدی آنقدرها هم افت نداشته است، نظر شما چیست؟

 

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر