در حال خواندن
آوات در اصفهان دفتر خدمات زد
0

در راستای سهولت دسترسی و افزایش سرعت خدمات به مشتریان استان های اصفهان وچهارمحال بختیاری، دفتر خدمات آوات در اصفهان راه اندازی شد.
نود آی سی تی – شرکت آوات، توزیع‌کننده و ارایه دهنده خدمات نوت بوک، تبلت و موبایل ایسوس، در راستای سهولت دسترسی وافزایش سرعت خدمات به مشتریان استان های اصفهان وچهارمحال بختیاری، دفتر خدمات اصفهان خود را راه اندازی کرد.”محسن مقدم” مدیر خدمات شرکت آوات با بیان اینکه در ادامه برنامه راه‌اندازی مراکز خدمات در استان‌های بزرگ،دفتر خدمات اصفهان را راه اندازی کردیم، گفت:تمامی خدمات گارانتی وخدمات پس از فروش کالاهای آوات در این دفتر ارایه خواهد شد. وی افزود: مشتریان استان های اصفهان،چهارمحال بختیاری و حتی یزد برای دریافت خدمات آوات، می‌توانندکالای‌خودرابه صورت حضوری،ازطریق پست و سایر شرکتهای حمل کننده و یا توسط نمایندگان فروش آوات به دفتراصفهان ارسال کنند.به گفته وی، مشتریان استان یزد بنا به تمایل خود می‌توانند کالا را به دفتر تهران و یا اصفهان ارسال کنند.بر اساس این گزارش، دفتر خدمات آوات در اصفهان در خیابان میر،خیابان مصلی،نرسیده به مصلی، نبش بن‌بست ۲۳ واقع شده است. مدیر خدمات شرکت آوات وعده داد که به زودی مراکز خدمات آوات در استان های بزرگ از جمله مشهد، شیراز و تبریز راه اندازی خواهد شد. 

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر