در حال خواندن
آمادگی مرکز تحقیقات مخابرات ایران برای جذب دانشجوی دکترا
1

مرکز تحقیقات مخابرات و فناوری اطلاعات ایران آمادگی خود را برای جذب دانشجوی دکترا اعلام کرد.
نود آی سی تی – نشست مشترک شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و موسسه تحقیقات ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارشنبه هفته گذشته با حضور مرتضی براری رییس موسسه و محمد حسن کرباسیان، مدیرعامل شرکت پست برگزار شد که در این نشست جایگاه پژوهش در حوزه پست، نیازمندی‌های پژوهشی شرکت پست و فعالیت‌های جاری و برنامه‌های آتی موسسه تحقیقات ارتباطات و فناوری اطلاعات در حوزه پست تشریح شد.
در این نشست مشترک پروژه‌های پیشنهادی موسسه تحقیقات ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای توسعه زیرساخت، توسعه سرویس و توسعه فناوری در حوزه پست در نشست مشترک شرکت پست و این موسسه معرفی شدند.
با توجه به تغییرات پیش رو در شرکت پست و تفکیک فعالیت‌های بخش خصوصی و دولتی در این حوزه، موسسه تحقیقات ارتباطات و فناوری اطلاعات درصدد است به عنوان بازوی علمی و تحقیقاتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مسایل مربوط به این دوران گذر را حل کند.
براین اساس و با توجه به نیازهای مطرح شده و محورهای مورد درخواست از طرف شرکت پست، موسسه تحقیقات ارتباطات و فناوری اطلاعات ۳۶ پروژه را با زمان‌بندی مشخص برای برنامه ۵ ساله توسعه تعریف کرد که در این نشست این پروژه‌ها معرفی و بررسی شد.
پروژه‌ها و فعالیت‌های پژوهشی پست در موسسه تحقیقات ارتباطات و فناوری اطلاعات حول محورهای ” جایگاه بخش پست در سند چشم انداز بیست ساله و برنامه های توسعه، بسته اجرایی عملیاتی فعالیت‌های دولتی شرکت پست، تبیین سهم شرکت پست در بازار فعالیت‌های مجاز پستی، سرمایه‌گذاری انجام شده دولتی در بخش پست و برآورد سرمایه‌گذاری مورد نیاز در بخش پست برای انجام وظایف محوله، روش‌های تامین منابع سرمایه‌گذاری برای توسعه بخش پست و نقش شرکت پست در تجارت الکترونیکی” است.

درباره نویسنده
عبدالله افتاده

ارسال یک نظر