در حال خواندن
آغاز فروش اینترنت حجمی مخابرات+تعرفه‌ها
0

فروش اینترنت حجمی مخابرات در تهران بعد از انجام آزمایشی در استان البرز، از امروز و با شرایط ویژه به مناسبت دهه فجر آغاز شد و متقاضیان می‌توانند برای دریافت این سرویس‌ها به امور مشترکین مخابرات مراجعه کنند.
 
نود آی سی تی – فروش حجمی اینترنت پرسرعت مخابرات استان تهران بعد از اجرای پایلوت و موفقیت‌آمیز در البرز، هم‌زمان با آغاز دهه فجر در تهران هم استارت خورد.
هم‌اکنون این طرح تحت عنوان “جشنواره فجر تا نوروز” است و تنها در قالب دو بسته پیشنهادی یک و دو مگا بیت بر ثانیه‌ای به مشترکان متقاضی طرح‌های حجمی استان تهران ارائه می‌شود.
تعرفه این دو بسته برای قرارداد یک ساله طبق جدول زیر است:

نکته قابل توجه این است که پس از این ایام دهه فجر یعنی از تاریخ ۱۳۹۲/۱۱/۲۳ تا ۱۳۹۳/۱/۱۲ جشنواره همچنان پابرجاست با این تفاوت که اهدای مودم رایگان حذف می‌شود.
قیمت هر گیگا بایت ترافیک اضافه هم به شرح زیر است:

*اینترنت ۵ و ۱۰ مگ مخابرات در راه است*
در این ارتباط محمدرضا بیدخام در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به اینکه این طرح از امروز به صورت رسمی کلید خورده است و CRM برای مشترکان باز شده است، اظهار کرد: فروش حجمی مخابرات به نفع مشترکان است زیرا کیفیت در سرویس‌ ارتقا چشم‌گیری خواهد داشت و قول می‌دهیم که مشترکان با استفاده از این سرویس‌ها نظرشان به کلی عوض می‌شود و احیانا دیدگاه‌های برخی تغییر خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه با اجرای طرح حجمی، کاربران نامحدود به هیچ عنوان محدود نخواهند شد، ابراز کرد: فروش حجمی از مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات است و ما هم در این راستا با تستی که در البرز داشتیم، فروش حجمی را از امروز در تهران شروع کردیم.
معاون بازاریابی و فروش مخابرات استان تهران همچنین درباره حجمی شدن سایر سرویس‌ها نیز تصریح کرد: حجمی شدن سرویس‌های ۵ تا ۱۰ مگابیت بر ثانیه را هم در برنامه داریم که امیدواریم تا انتهای سال، ظرفیت سیستمی آن فراهم و فروش آن‌ها آغاز شود.
او درباره نحوه خرید این سرویس‌ها در دهه فجر گفت: مشترکان می‌توانند به امور مشترکین مخابرات مراجعه کرده و برای سرویس‌ها ثبت‌نام کنند.
تعرفه سایر سرویس‌های اینترنت پرسرعت مخابرات هم به شرح زیر است:

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر