در حال خواندن
آغاز جشنواره ۲۰ همراه اول همزمان با سال جدید
0

با فرا رسیدن عید نوروز، جشنواره ۲۰ همراه اول به مناسبت بیست سالگی این اپراتور آغاز می شود.
نود آی سی تی – با فرا رسیدن عید نوروز و آغاز سال جدید و به مناسبت بیست سالگی اپراتور اول، جشنواره ۲۰ همراه اول آغاز به کار می کند.
این جشنواره از ابتدای فروردین سال ۹۳ آغاز می شود و به مدت ۲۰ هفته ادامه دارد. سه نوع قرعه کشی در این جشنواره صورت می پذیرد.

·      ویژه تمامی مشترکین

در جشنواره ۲۰ همراه اول، در هر هفته ۲ جایزه یکصدمیلیون تومانی جهت اهدا به ۲ مشترک زن و مرد(یک جایزه به زن و یک جایزه به مرد) قرعه کشی می شود.
امتیاز مشترک، بر اساس کارکرد و فعال سازی سیم کارت محاسبه شده که همانند طرح هفته های ۲۰۰ میلیونی هر هفته به اطلاع وی می رسد.
افراد در این طرح می توانند برای برنده شدن جوایز یکصد میلیون تومانی، به روش های مختلف نظیر فعال سازی سیم کارت دائمی(۱۰۰ امتیاز)، کارکرد سیم کارت دائمی(هر ۱۰۰۰ تومان کارکرد یک امتیاز)، فعال سازی سیم کارت اعتباری(۱۰ امتیاز) و اعمال شارژ سیم کارت اعتباری(هر ۱۰۰۰ تومان اعمال شارژ یک امتیاز) اقدام کنند.

·      قرعه کشی ویژه مشترکین زیر بیست سال

در طرح ۲۰ همراه اول، جوایز ویژه ای برای مشترکین زیر بیست سال در نظر گرفته شده است.
امتیازات این مشترکین بصورت تجمعی، از هفته اول فروردین ماه و به مدت ۲۰ هفته محاسبه می شود.
قرعه کشی این طرح در پایان هفته بیستم و به مناسبت سالگرد تأسیس همراه اول انجام شده و به ۲۰ نفر از مشترکین، ۲۰ جایزه یکصد میلیون تومانی اهدا می شود.

·      قرعه کشی ویژه دارندگان سیم کارت دانش

در جشنواره ۲۰ همراه اول، میان دارندگان سیم کارت دانش نیز قرعه کشی ویژه ای انجام می شود.
امتیازات این مشترکین بصورت تجمعی از هفته اول فروردین ماه و به مدت ۲۰ هفته محاسبه می شود.
قرعه کشی این طرح در پایان هفته بیستم و به مناسبت سالروز تأسیس همراه اول انجام شده و به ۲۰ نفر از مشترکین، ۲۰ جایزه ۲۰میلیون ریالی اهدا می شود.
 بر اساس این گزارش، امتیاز بندی این دو طرح همانند قرعه کشی اصلی جشنواره ۲۰ انجام می شود؛ با این تفاوت که قرعه کشی بصورت هفتگی نیست و جمع امتیازات مشترکین در کل ۲۰ هفته جمع و یک قرعه کشی انجام می شود.
در جشنواره ۲۰، مشترکین برای شرکت در قرعه کشی نیاز به هیچ گونه ثبت نام یا فعالیت خاصی نداشته و بصورت خودکار در قرعه کشی شرکت داده خواهند شد.
دریافت اطلاعات مربوط به قرعه کشی اصلی جشنواره(ویژه کلیه مشترکین) از طریق ارسال عدد ۴۳ به سرشماره ۱۱۱ و یا با شماره گیری کد دستوری#۴۳*۱۱۱* امکان پذیر است.
این گزارش می افزاید: خطوط با مالکیت حقوقی و خطوطی که در زمان استخراج لیست مشمولان، قطع باشد، در قرعه کشی شرکت داده نخواهد شد.
همراه اولی ها می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پرتال این اپراتور به نشانیwww.mci.irمراجعه کنند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر