در حال خواندن
آبنبات‌های مسموم رکورد زدند!
0

کندی کراش بازی ساده و در دسترسی است که شما می‌توانید در هر شرایطی بازی کنید. همچنین امکانات و ویژگی‌هایی در این بازی وجود دارد که کاربر را درگیر خود می‌کند و این موضوع باعث می‌شود کندی کراش پشت زمینه زندگی افراد جاری باشد.
آبنبات‌ها از سیاره‌ای دیگر به زمین حمله کرده‌اند! اجازه بدهید برای روشن شدن موضوع از زبان آمار استفاده کنیم. ۹۳ میلیون نفر در کره زمین هر روز بیش از یک میلیون بار Candy Crush بازی می‌کنند. به نوشته فرهیختگان به نقل از گاردین، این بازی همراه، قابل دانلود از فروشگاه‌های اینترنتی موبایلی است و جلوی آن نوشته شده است «رایگان»، اما هزینه‌های خود را از فعالیت‌های بازیکنان حین انجام بازی تامین می‌کند.حرکات اضافه و قدرت‌های فوق‌العاده را می‌توان در این بازی خرید. تنها در سه ماه پایانی سال ۲۰۱۳، کاربران ۴۹۳ میلیون دلار صرف خرید این امکانات و قابلیت‌ها کردند. البته این شامل حال تمام کاربران و بازیکنان این بازی نمی‌شود، چرا که حدود ۷۰ درصد کسانی که درگیر این بازی شده‌اند بدون خرج حتی یک پنی توانسته‌اند تا مراحل پایانی بازی کنند.این بازی موفق البته بدون منتقد و مخالف نیست. مخالفان زیادی روش‌های به‌کار گرفته شده در این بازی را ناعادلانه می‌دانند. آنها معتقدند سازندگان کندی کراش هیچ کار تازه‌ای نکرده‌اند و حتی روش بازی نیز روشی ابتکاری و خلاقانه نیست و تا به حال توسط سازندگان زیادی امتحان شده است. اگر درباره موفقیت‌ها و فراگیری خارج از تصور این بازی از منتقدان سوال کنیم با پاسخ‌های متفاوت و گوناگونی روبه‌رو می‌شویم. یکی از پاسخ‌ها آن است که کندی کراش بازی ساده و در دسترسی است که شما می‌توانید در هر شرایطی بازی کنید. همچنین امکانات و ویژگی‌هایی در این بازی وجود دارد که کاربر را درگیر خود می‌کند و این موضوع باعث می‌شود کندی کراش پشت زمینه زندگی افراد جاری باشد.اما اگر واقعا به دنبال دلایل فراگیری و محبوبیت این بازی ساده هستید باید سراغ مردم بروید. هیچ کس مانند کسانی که به این بازی اعتیاد دارند نمی‌تواند به شما کمک کند.در نگاه اول شگفت‌زده خواهید شد وقتی ببینید چه‌کسانی مشغول این بازی هستند. علاوه بر کودکان و نوجوانان، والدین، عمه‌ها و خاله‌ها و همه افراد بزرگسال نیز درگیر این بازی هستند. حتی اگر شما درگیر این بازی هم نباشید افرادی را می‌شناسید که شبانه‌روز درگیر حل معماهای آن هستند. این مساله را می‌توان از درخواست ‌کمک‌های دوستان در شبکه‌های اجتماعی فهمید.روانشناسان معتقدند این بازی از لحاظ روانی بازیکن را درگیر می‌کند و می‌تواند بخشی از تمرکز افراد را در طول روز مختل کند. علاوه بر این بسیاری از افرادی که به کندی‌کراش علاقه‌مند هستند شب‌ها پیش از خواب مشغول بازی می‌شوند. بنابراین نورها و رنگ‌های به کار رفته در بازی در پایان روز می‌تواند برای خوابی آرام، مضر باشد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر