در حال خواندن
آی‌فون ۶ بیش از ۴ میلیون تومان قیمت دارد
0

شایعات زیادی درباره آی‌فون ۶ منتشر شده و هم اکنون گزارش شده که این گوشی با قیمتی بالاتر از چهار میلیون تومان راهی بازار خواهد شد.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، به تازگی سایت ژاپنی آمازون اطلاعاتی درباره گوشی آی‌فون منتشر کرده است.بر اساس گزارش آمازون، نسخه ۴.۷ اینچی گوشی آی‌فون با ابعاد ۱۳×۶.۵×۰.۷ سانتی‌متر و وزن ۱۱۳ گرم به بازار عرضه خواهد شد.گفته می‌شود نسخه ۶۴ گیگابایتی این گوشی با قیمت هزار و ۳۸۰ دلار معادل چهار میلیون و ۱۴۰ هزار تومان وارد بازار خواهد شد.نسخه ۵.۵ اینچی گوشی آی‌فون ۶ هم که به iPhone Air معروف می‌شود، به پردازنده A8، حسگر Touch ID و سیستم‌عامل iOS 8 مجهز می‌شود. درباره قیمت این گوشی اطلاعی در دست نیست.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر