نود فناوری- این نسخه فعلا اندروید P نام دارد و هنوز اسم اصلی آن توسط گوگل فاش نشده است؛ اما از آنجایی که اندرویدهای پیشین نام یک خوراکی را به یدک میکشیدند، احتمال بسیار زیاد نسخه جدید نیز با نام یک خوراکی خوشمزه که حرف آغازین آن P است، منتشر خواهد شد.
بنابر اعلام مسئولان گوگل، نسخه نهایی اندروید P در سه ماهه سوم سال جاری میلادی (اواخر شهریورماه) به طور رسمی عرضه خواهد شد و به مرور زمان در اختیار دستگاههای اندرویدی که چندان قدیمی نباشند قرار خواهد گرفت.
با توجه به اینکه بیش از ۸۰ درصد تلفنهای هوشمند در سراسر دنیا از اندروید بهره میبرند، بسیاری از کاربران بیصبرانه مشتاق ورود رسمی این سیستم عامل هستند. اما اندروید P چه ارمغانهایی به همراه خواهد داشت؟
چهره ای [...]
نود فناوری-هواوی بهزودی از گوشیهای پرچمدار جدید سری «پی» رونمایی خواهد کرد و مطابق با روند پیشین این شرکت، گمان میرود نسخه ارزانقیمت پی ۲۰ با پسوند «لایت» عرضه شود. چینیها تأیید کردهاند که اعضای جدید سری «پی» را در تاریخ ۲۷ مارس (۷ فروردین ۹۷) معرفی خواهند کرد. با اینکه در تیزرهای تبلیغاتی مختلف به عرضه جانشین پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس به سه دوربین اشاره شده است؛ اما ایوان بلس ادعا میکند تنها یک مدل ردهبالا از سری «P20» به دوربین سهگانه مجهز خواهد شد و سایر مدلها با دوربین دوگانه ارائه میشوند؛ به همین جهت، اکنون انتظار داریم پی ۲۰ و پی ۲۰ لایت با دو دوربین در قاب پشتی و پی ۲۰ پلاس (یا پی ۲۰ پرو) با دوربین دوگانه معرفی شوند
این شایعهپرداز در جدیدترین گزارش خود، تصویری را [...]
نود فناوری-سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه دستگاه های اطلاعاتی و قضایی اموالی را از این فرد شناسایی کرده اند که شامل اموال گران قیمت و املاک می شود، افزود: اگر این فرد ۱۵۰ میلیارد تومان دزدی کرده باشد، در حال حاضر اموال شناسایی شده بیش از این فرد بیش از این میزان است که این اموال هم اکنون به نفع دولت توقیف شده است.
دزد اکشتافات وزارت نفت فرصت نکرده بود اموالش را به پول نقد تبدیل کند
نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه شاید این فرد باور نمی کرد که روزی این دزدی کشف شود، ادامه داد: این فرد از قبل اموالش را به پول نقد و ارز تبدیل نکرده بود و فرصت برای جابجایی اموال نداشت، چراکه سه ساعت پس از کشف دزدی توسط وزارتخانه از [...]
نود فناوری-رئیس اتحادیه موبایل فروشان مشهد گفت: به منظور فعال سازی تلفنهای همراه که در طرح ریجستری غیرفعال شدهاند، باید عوارض ۱۵درصدی گمرک به منظور فعالسازی شبکه این تلفنها پرداخت شود.
افشین اکبری حداد در خصوص طرح ریجستری تلفن های همراه تصریح کرد: این طرح از ۱۴ آذر ماه ۹۶ ابتدا با برند آیفون که شامل تمام گوشیهای این برند بود، آغاز شد و در مرحله بعد با برندهای بلکبری، گوگل، پیکسل و موتورولا ادامه یافت و در نهایت در مرحله سوم با برند ال.جی ادامه یافته است. قرار است تا پایان سال باقی برندهای تلفن همراه نیز مشمول این طرح شوند.
وی ادامه داد: در این میان تلفنهای همراهی در اختیار مردم، ویترین موبایل فروشان و یا در انبارها وجود دارد که خاموش محسوب میشود. برندهایی که [...]