رئیس سازمان فضایی ایران اعلام کرد: در سال ۱۴۰۳ بین ۵ تا ۷ پرتاب داخلی و بینالمللی داریم که تعدادی از آنها با استفاده از پرتابگرهای “سیمرغ” و “قائم” انجام خواهند شد.
دکتر حسن سالاریه، رئیس سازمان فضایی ایران بعد از پرتاب ماهوارههای کوثر و هدهد در جلسه پرسش و پاسخ با خبرنگاران با بیان اینکه آرزوی همه ما و محققان و صنعتگران، داشتن کشوری پیشرفته در همه عرصهها، از جمله صنعت فضایی است، گفت: صنعت فضایی ایران بدون حضور و اثرگذاری بخش خصوصی اساساً امکان دستیابی به اهداف خود را ندارد.
سالاریه با بیان اینکه سازمان فضایی ایران همواره آرزوی واگذاری سکان این صنعت به بخش خصوصی را داشته است، گفت: بخش خصوصی با ورود به این عرصه در یک فضای رقابتی و با در نظر [...]
آسیاتک در یازدهمین نمایشگاه بینالمللی بورس، بانک، بیمه، خصوصیسازی و معرفی فرصتهای سرمایهگذاری کشور حضور دارد و جدیدترین خدمات سازمانی خود را به نمایش میگذارد.
به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال دادههای آسیاتک، این مجموعه با جدیدترین راهکارهای سازمانی در یازدهمین نمایشگاه بینالمللی بورس، بانک، بیمه، خصوصیسازی و معرفی فرصتهای سرمایهگذاری کشور (invex2024) حضور دارد. این نمایشگاه از ۱۴ تا ۱۷ آبان ماه در مرکز نمایشگاههای بینالمللی کیش در حال برگزاری است. آشنایی با خدمات جامع سازمانی آسیاتک شرکت انتقال دادههای آسیاتک خدمات متنوعی به مشترکان سازمانی خود ارائه میدهد. پهنای باند اختصاصی (Dedicated Bandwidth)، شبکه خصوصی مجازی (VPN)، تلفن ثابت سازمانی (VoIP)، خدمات [...]
آسیاتک به تازگی عملیات عمرانی برای توسعه شبکه فیبر نوری را در دو شهر گراش و شیرود آغاز کرده و قرار است بیش از ۱۴ هزار خانوار را در این شهرها به فیبر نوری متصل کند. اتصال بیش از ۱۴ هزار خانوار در گراش و شیرود به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال دادههای آسیاتک، این شرکت توسعه شبکه فیبر نوری در دو شهر جدید از استانهای فارس و مازندران را آغاز کرده است. آسیاتک عملیات عمرانی در شهرهای گراش و شیرود را از ۱۷ مهرماه ۱۴۰۳ کلید زده و متعهد شده بیش از ۱۴ هزار خانوار را در این دو شهر به فیبر نوری متصل کند. شرکت انتقال دادههای آسیاتک از ۱۷ مهرماه تاکنون بیش از هفت کیلومتر حفاری در شهرهای گراش و شیرود انجام داده است. اتصال بیش از ۱۷ هزار خانوار به فیبر نوری امروز حدود ۱۷ هزار و ۱۰۰ خانوار ایرانی [...]
یکی از فعالان حوزه فناوری اطلاعات با اشاره به اقدام اخیر شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) در حذف حسابهای کاربرانی که خواستار اقدام علیه جنایات اخیر رژیم صهیونسیتی شدند، گفت: این اقدام نه تنها نگرانیهایی را درباره آزادی بیان به وجود آورده، بلکه بهویژه در شرایط بحرانی غزه، لبنان و شروع یک بحران فراگیر در خاورمیانه، مانع از اطلاعرسانی صحیح درباره جنایات جنگی و نسلکشی میشود. ضروری است که جامعه جهانی به این موضوع، توجه و از هرگونه اقدام محدودکنندهای که مانع از اطلاعرسانی صحیح میشود، جلوگیری کند.
علی اکبر حدادی هرندی، معاون آموزش و توسعه فناوری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در گفتوگو با ایسنا، با بیان این که در روزهای اخیر، شاهد ساسپند شدن اکانتهای توییتر به دلیل [...]