مدیرکل فناوری اطلاعات بانک مرکزی گفت: انجام تراکنش USSD خارج از سامانه پیوند از ۱۵ آبان مشمول جریمه شده و از اول دیماه این خدمت برای متخلفین قطع میشود. نود فناوری – ناصر حکیمی با اشاره به ابلاغیه شرکت شاپرک به نمایندگی از بانک مرکزی در ابتدای امسال به تمامی شرکت های پرداخت الکترونیک مبنی بر ناامن بودن سرویس USSD گفت: بر اساس این ابلاغیه شرکتهای پرداخت موظف به تغییر روش بهمنظور استفاده از این سرویس شدند. وی تصریح کرد: بانک مرکزی نیز بدین منظور از اول مهرماه سامانه پیوند را عملیاتی و رجیستری آن را کلید زد از اینرو از ۱۵ آبان ماه امسال شرکتهای پرداخت موظف به اتصال به سامانه پیوند و ثبت تراکنشهای USSD از این مسیر شدند و برای متخلفین نیز جریمه در نظر گرفته شده است. حکیمی ادامه [...]
شرکت ارتباطات مبیننت در بیستمین اجلاس توسعهدهندگان فناوری TDD-LTE که از ۸ تا ۱۰ آذر ماه در شهر اوزاکا ژاپن توسط انجمن extended Global Platform XGP و اجلاس توسعهدهندگان فناوری TD-LTE برگزار شد، حضور داشت. نود فناوری – در این مراسم سه روزه، در قالب کارگاههای تخصصی به بررسی اقدامات صورت گرفته در انجمن جهانی TD-LTE GTI، بررسی برنامههای اپراتورهای باند فرکانسی ۳٫۵ گیگاهرتز برای حرکت به سمت ۵G، بررسی ۴G و ۵G به عنوان محور اصلی این اجلاس پرداخته شد. شرکت ارتباطات مبیننت نیز به عنوان یکی از اعضای انجمن GTI و همچنین ارائهدهنده خدمات TD-LTEدر باند فرکانسی مذکور، در جلسات مربوط به مرور عملکرد و نقشه آینده اپراتورهای LTE حضور داشت. در بخش کارگاهی؛ “ساسان کمیلیزاده” معاون بازاریابی و [...]
معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمیوفناوری ریاستجمهوری با اعلام تلاش این معاونت برای تهیه و تدوین نظام مالی اقتصاد دانشبنیان در آذرماه جاری و تقدیم آن به هیات دولت گفت: از حدود دو ماه پیش بر اساس بند دو مصوبه هیات وزیران مقرر شد تا نظام مالی اقتصاد دانشبنیان در کشور تهیه شود که مسوولیت تهیه و تدوین این نظام مالی بر عهده معاونت علمیوفناوری ریاستجمهوری قرار گرفت. نود فناوری – به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، علیرضا دلیری اظهار کرد: در این نظام مالی نگاه ما به بحث بازار پول، بانکها، نظام پولی، بازار سرمایه و فراهم کردن ظرفیتهای لازم برای بورس، بسترهای موردنیاز برای صدور ضمانتنامههای سهل برای شرکتهای دانشبنیان و موضوع ضمانتنامههای [...]
رییس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه اپلیکیشن “دیوار” را خراب می کنم، گفت: دیوار از یک سو باعث ضرر به صنف مشاوران املاک شده و از سوی دیگر ریسک معاملات را بالا برده است. نود فناوری – به گزارش ایسنا، حسام عقبایی در مراسم رونمایی از سامانه جامع ارتباطی مسکن اظهار کرد: من به واسطه دفاع از صنف خودم، اپلیکیشن دیوار را خراب می کنم؛ چون مشاوران املاک را حذف کرده است. ۱۲ هزار دفتر مشاور املاک در شهر تهران وجود دارد که با آگهی های سایت دیوار، ضرر می کنند. در معاملات مسکن نباید واسطه را حذف کنیم در حالی که دیوار واسطه را حذف کرده است اما نرم افزارهایی مثل آلونک با مشاوران املاک در ارتباط هستند و این راه اصولی و صحیح است. وی افزود: ما از ابزارهای نوین و طرحهای جدید که بتواند به روند رشد [...]