در حال خواندن
کاهش قیمت سرویس‌های مبین نت در طرح باران
0

مبین نت در فصل رنگارنگ پاییز با ارایه طرح های اشتراکی جدید، فصلی نوین را در ارایه خدمات اینترنتی برای مشترکان وایمکس خود ایجاد کرده است.
نود فناوری – “طرح باران” مبین نت، با کاهش قیمت عمده در تمدید طرح های اشتراکی همراه بوده است. براین اساس کلیه مشترکان وایمکس مبین نت می‌توانند با ورود به صفحه مشترکان به نشانی ecare.mobinnet.net طرح‌های جدید را مشاهده کرده و اقدام به خرید کنند.
علاقه‌مندان به دریافت اطلاعات بیشتر در مورد طرح‌های جدید می‌توانند به وب‌سایت مبین‌نت به نشانی www.mobinnet.ir مراجعه کرده و در بخش “فهرست طرح‌های اینترنت خانگی و اداری” طرح‌های جدید را مشاهده کنند تا در زمان تمدید، بهترین و به‌صرفه‌ترین انتخاب را داشته باشند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.